;
coinex

استخدام مکس ورشتپن برای تولید محتوا ؛ قهرمان فرمول یک مسئول تبلیغات EA Sports می‌شود؟

شرکت EA Sports اقدام به استخدام مکس ورشتپن برای تولید محتوا در مسابقات فرمول 1 فصل 2023 کرده است. او با عنوان قهرمانی 2021 پا به مسابقات این فصل می‌گذارد.

به‌نظر کمتر علاقه‌مندی به مسابقات F1 باشد که نام «مکس ورشتپن»، راننده تیم رد بول و قهرمان جهانی مسابقات فصل 2021 را نشنیده‌ باشد. این راننده هلندی-بلژیکی تبار را می‌توان یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین راننده‌های فرمول وان دانست. حال براساس گزارشاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز با خرید کدمسترز، وظیفه‌ انتشار مجموعه بازی F1 را برعهده گرفته تا بیش ‌از پیش به این مسابقات نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: قهرمان سابق فرمول یک پشت فرمان سریعترین خودرو برقی دنیا ؛ «به معنای واقعی کلمه یک ماشین مسابقه‌ای است!»

استخدام مکس ورشتپن برای تولید محتوا بازی‌ساز معروف

در جدیدترین اقدامات الکترونیک آرتز در این راستا اقدام به استخدام مکس ورشتپن برای تولید محتوا کرده است. طی این قرارداد همکاری، راننده تیم Oracle Red Bull محتوای گوناگونی را برای EA Sports تولید خواهد کرد. همچنین در جریان فصل 2023 که از ماه مارس (اواسط اسفند ماه) آغاز خواهد شد، لوگو EA Sports روی کلاه مکس ورشتپن قابل مشاهده خواهد بود. «اندریا هوپلین»، معاون ارشد برند EA Sports دراین‌باره بیان داشته است: «مکس یک رقیب سرسخت و قهرمانی واقعی است که عشق و علاقه عمیق خود به بازی‌های ویدیویی و بازی کردن را به اشتراک می‌گذارد. به‌عنوان یک راننده در تاریخ فرمول وان، ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا با او به‌عنوان یکی از بهترین ورزشکارها در جهان همکاری کنیم تا درجریان تجربه EA Sports خود هوادارهای بیشتری را جذب کنیم».

استخدام مکس ورشتپن برای تولید محتوا

همچنین ورشتپن هم دراین‌باره اظهار نظر کرده است: «چه در حال بازی‌ کردن بازی‌های ویدیویی با دوستانم باشم و چه به دور از پیست مشغول رقابت کردن، EA Sports همیشه نقش به‌سزایی را در زندگی من ایفا کرده است. شرکت EA Sports یک شاخص برای بسیاری از هواداران به شمار می‌آید و من به این افتخار می‌کنم که در فصل 2023، نماینده‌ی آن‌ها خواهم بود».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استخدام مکس ورشتپن برای تولید محتوا در جریان مسابقات فرمول 1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر