;
coinex

بهترین هدفون های گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدفون مخصوص بازی

اگر گیمر هستید و به دنبال خرید یکی از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 موجود در بازار هم هستید، در این مطلب ما را همراهی کنید تا بهترین گزینه‌های موجود را به شما معرفی کنیم.

اگر از گیمرهای حرفه‌ای بپرسید متوجه می‌شوید که به همان میزانی که کنترل و ماوس یا کیبرد مناسب برای یک تجربه گیمینگ ایده‌آل ضروری است، داشتن یک هدفون گیمینگ مناسب نیز ضروری است.

اساسا هدست های گیمینگ یکی از محبوب‌ترین دسته‌ها در دنیای گجت های گیمینگ هستند و بسیاری از افرادی که گیمر نیستند هم به دلیل قابلیت‌ها، امکانات و کیفیت ساخت بالایی که این محصولات نسبت به هدفون‌های عادی دارند و حتی بعضا به خاطر ظاهر زیبایشان، خرید آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

با تمام این اوصاف در صورتی که به فکر خرید هدست گیمینگ هستید در این مطلب ما لیست جامعی از بهترین هدفون های گیمینگ برای شما تهیه کرده‌ایم. با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدفون های گیمینگ 2023

امروزه موسیقی متن نقش بسیار مهمی در موفقیت بازی‌های ویدیویی و تاثیرگذارترشدن آن‌ها دارد و همین مسئله به اهمیت بیشتر هدفون های گیمینگ منجر شده است. شما با خرید هدفون گیمینگ مناسب می‌توانید در دنیای بازی‌ها غرق شوید و حس بی‌نظیری تجربه کنید.

هدست ریزر مدل Kraken X Lite 7.1

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
بهترین هدفون های گیمینگ 2023

یکی از بهترین هدفون های گیمینگ موجود در بازار متعلق به برند ریزر و مدل Kraken X Lite 7.1 این شرکت است. ریزر اساسا از مهمترین شرکت‌های فعال در حوزه عرضه انواع گجت های گیمینگ از ماوس و کیبرد و هدست گرفته تا حتی لپ تاپ گیمینگ است و محصولاتش طرفداران زیادی دارد.

این مدل از هدست های گیمینگ ریزر محصولی نسبتا اقتصادی با کیفیت مناسب است که مخاطب آن گیمرهایی است که قصد ندارند پول زیادی خرج خرید هدفون گیمینگ کنند. هدفون Kraken X Lite 7.1 فاید ویژگی‌های رایجی مانند نورپردازی زیبا است اما کیفیت ساخت و کیفیت صدای آن بسیار ایده‌آل است. البته که بیس در این هدست کمی ضعیف است اما صداهای زیر کاملا شفاف هستند.

هدست ریزر BlackShark V2 X

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

اگر به فکر خرید هدست گیمینگ هستید یکی از گزینه‌های جذاب می‌تواند مدل BlackShark V2 X از برند ریزر باشد. این محصول از نظر کیفیت صدای تولیدی از طریق درایورها و برخورداری از یک میکروفون باکیفیت وضعیت خوبی دارد و وزن آن نیز برای گیمرهایی که از هدست‌های سنگین متنفرند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

پشتیبانی از صدای محیطی 7.1 در این مدل که از جمله بهترین هدست های گیمینگ است، تعبیه شده و در بسیاری از بازی‌ها و ویدویهای دارای صدای چندکاناله، عملکرد خوبی دارد. این قابلیت همچنین در بازی‌های شوتر به گیمر در تشخیص موقعیت دشمن با توجه به صدا کمک خوبی می‌کند اما در هدست‌های گرانقیمت‌تر به طور کلی عملکرد بهتری دارد.

ولوم کنترل صدای هدست در سمت چپ و در کنار دکمه فیزیکی میوت کردن میکروفون قرار گرفته است. میکروفون در این مدل عملکرد بسیار باکیفیتی دارد و صدای گوینده را بدون مشکل و نویز پس‌زمینه به صورت کاملا شفاف منتقل می‌کند.

این هدست با توجه به طراحی و وزنی که دارد یک هدست بسیار راحت و سبک برای گیمرها محسوب می‌شود و این مسئله نیز می‌تواند از نقاط قوت آن باشد.

هدست کورسیر HS70

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هدست کورسیر مدل HS70 یکی از بهترین هدفون های گیمینگ موجود در بازار با امکان اتصال همزمان به کامپیوتر و موبایل است. این امکان در واقع به لطف برخورداری هدست از دانگل وایرلس اختصاصی 2.4 گیگاهرتزی و پشتیبانی از قابلیت بلوتوث ممکن شده است.

کیفیت صدای این هدست بسیار عالی و تا حد زیادی بی‌نقص محسوب می‌شود. سهولت جابجایی و راحتی استفاده از دیگر مزایای این محصول محسوب می‌شود. اگر قصد خرید هدست گیمینگ کورسیر HS70 را داشتید باید بدانید که این محصول به دلیل گزینه‌های قابل تنظیم و عمر باتری طولانی خود انعطاف‌پذیری بالایی هم دارد و با تاخیر کم، صدای مجازی فراگیر و بیس بسیار قدرتمندی در بازی‌ها ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین پاور بانک های 2023

هدست ریزر Razer Kraken V3

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
هدست های گیمینگ

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم ریزر یکی از بهترین برندهای عرضه‌کننده انواع گجت های گیمینگ است و اگر قصد خرید هدست گیمینگ با کیفیت بسیار بالا دارید حتما باید روی محصولات این برند حساب باز کنید.

این شرکت سال‌های طولانی است که در حوزه عرضه انواع گجت های گیمینگ فعال است و در بازار داخلی ما نیز بسیاری از محصولات آن در دسترس است. هدست گیمینگ ریزر کراکن یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار ما است که با جک 3.5 میلی‌متری هدفون به بسیاری از دستگاه‌ها از پی‌سی تا کنسول‌های بازی متصل می‌شود.

این هدست وزنی مناسب با کیفیت ساخت بالا دارد و می‌توانید با خرید آن تا مدت‌ها از بابت داشتن یک هدست گیمینگ جذاب و مناسب آسوده‌خاطر باشید.

این مدل به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ موجود در بازار کیفیت صدای بسیار بالایی نیز دارد و تمام جزئیات صدا در بازی را به خوبی برای شما پخش می‌کند. با این هدست می‌توانید برای گوش دادن موسیقی نیز استفاده کنید.

با استفاده از نرم‌افزار موبایلی کراکن شما امکان شخصی‌سازی صدای 7.1 فراگیر را برای بهبود کیفیت صدای هدست خواهید داشت. یکی از جذابیت‌های این هدست که از بهترین هدفون های گیمینگ محسوب می‌شود این است که برای استفاده در کاربری‌های طولانی به لطف استفاده از نوعی ژل خنک‌کننده در لایه‌های زیرین بالشتک‌های هر دو گوشی بسیار مناسب است و می‌تواند مانع از تعریق گوش گیمرها شود.

هدست Logitech G635

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

اگر قصد خرید هدفون گیمینگ دارید یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار ایران، هدست مدل G635 از برند معروف و شناخته‌شده لاجیتک است. این محصول که یکی از هدست‌های پرچمدار بازار محسوب می‌شود البته قیمت بالایی نیز دارد اما در عوض تمام آنچه که از یک هدست گیمینگ انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هدست لاجیتک جی 635 از نظر ظاهری نیز طراحی جذابی دارد و شما می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایلی این محصول نسبت به شخصی‌سازی رنگ نورپردازی‌های آن اقدام کنید. لاجیتک در این محصول از درایورهای مدرن Pro-G جهت ارائه کیفیت بالاتری از صدا استفاده کرده و صدای بسیار طبیعی و باکیفیتی تولید می‌کند.

کاپ‌های این هدست بسیار نرم و برای استفاده طولانی‌مدت کاملا ایده‌آل هستند. همچنین شما می‌توانید با جداسازی بالشتک‌ها نسبت به شستشوی آن‌ها اقدام کنید.

صدای 7.1 فراگیر از دیگر مواردی است که طبیعتا از این هدست قدرتمند انتظار می‌رود و سبب می‌شود شما با توجه به صدای خوب بازی اطلاع خوبی از وضعیت محیطی اطراف خود داشته باشید. هدست لاجیتک همچنین یک میکروفون بسیار قدرتمند دارد و برای کلیدهای روی بدنه آن می‌توانید از طریق اپ موبایلی دستورهای مختلفی تعریف کنید.

هدست لاجیتک G533

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بازار که باز هم از برند لاجیتک است، هدست مدل G533 بوده که البته در قیاس با G933 آرتمیس امکانات کمتری دارد اما در عوض از صدای محیطی 7.1 فراگیر برخوردار است و با کیفیت خوب خود کمبودهایش نسبت به مدل 933 را جبران می‌کند.

اگر قصد خرید هدفون گیمینگ دارید باید بدانید که این مدل با قابلیت حرف نویز در بخش میکروفون عملکرد بسیار شفافی ارائه می‌کند که در بازی‌های آنلاین و چندنفره بسیار کاربردی است.

این هدست از بیس قوی برخوردار است و این از نقاط قوت آن محسوب می‌شود اما در پخش موسیقی کمی ضعیف‌تر از انتظارات عمل می‌کند. برای اتصال این هدفون بی‌سیم نیز شما به یک دانگل وایرلس اختصاصی دسترسی دارید که با برنامه موبایلی Logitech G HUB امکان شخصی‌سازی و تنظیم دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

هدست آدیو-تکنیکا مدل ATH-G1

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
هدفون های گیمینگ

هدست آدیو تکنیکا ATH-G1 یکی از بهترین هدفون های بازار محسوب می‌شود که برای گیمرهای حرفه‌ای بسیار سبک و راحت محسوب می‌شود، اما کیفیت ساخت مواد بدنه آن معمولی و نسبتا بی‌کیفیت محسوب می‌شود.

با این وجود با قاطعیت می‌توان گفت که این هیچ هدست دیگری از نظر کیفیت صدا قادر به رقابت با این مدل نیست. البته بیس هدست می‌توانست اندکی قوی‌تر باشد اما در مجموع توانایی این مدل در حفظ جزئیات در فرکانس‌های پایین بسیار جذاب و لذت‌بخش است و می‌توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی نیز استفاده کنید.

هدست ریزر BlackShark V2 Pro

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

باز هم برند جذاب ریزر و یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بازار. اولین ویژگی هدست بلک‌شارک وی 2 پرو اینکه استفاده از آن راحت است و طراحی سبک آن در استفاده‌های طولانی هرگز آزاردهنده نیست. باتری این محصول که از بهترین هدفون های PC محسوب می‌شود نیز دوام بسیار بالایی در حدود 70 ساعت استفاده مداوم دارد.

این هدست همچنین در عین اینکه یکی از بهترین هدست های گیمینگ محسوب می‌شود در پخش موسیقی نیز عالی عمل می‌کند و می‌توانید از آن برای گوش دادن به موزیک نیز استفاده کنید. همچنین میکروفون باکیفیت این هدست قابل جداسازی است. شما با نصب نرم‌افزار اختصاصی Razer Synapse به امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی این هدست محبوب نیز دسترسی دارید.

هدست ASUS ROG DELTA S

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

وقتی صحبت از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 باشد باید حتما سری به برند محبوب ایسوس نیز بزنیم که علاوه بر عرضه برخی از بهترین لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های گیمینگ بازار، هدفون‌های گیمینگ خوبی نیز عرضه می‌کند.

نخستین جذابیت این هدست در گام نخست مربوط به شکل ظاهری بالشتک‌های آن است که به جای طراحی دایره‌ای رایج به شکل D شکل طراحی شده‌اند و در استفاده طولانی بسیار راحت‌تر هستند.

البته که ویژگی‌های این هدست که از بهترین هدفون های PC محسوب می‌شود به مراتب بیشتر از بحث طراحی ظاهر و حتی نورپردازی RGB است.

یکی از مزایای این محصول استفاده از تراشه‌های مبدل دیجیتال به آنالوگ قدرتمند یا همان DAC با مدل ESS 9281 در آرایش چهارتایی است که سبب می‌شود تجربه صوتی این هدست علاوه بر گیمینگ در پخش موسیقی نیز بسیار ایده‌آل و با کیفیتی در سطح صدای Hi-Fi باشد.

در واقع هر یک از DACهای مذکور برای یک محدود فرکانسی در نظرگرفته شده‌اند؛ یکی برای فرکانس‌های پایین و به ترتیب یکی برای فرکانس‌های میانه، بالا و خیلی بالا که سبب می‌شوند خروجی هر یک بعد از پردازش ترکیب شود و صدای بسیار قدرتمندتر و با کیفیت بالاتری نسبت به صدایی که یک DAC تولید می‌کند، ارائه دهد.

از طرف دیگر ROG Delta سیگنال به نویز بالاتری نسبت به هدست‌هایی با یک DAC دارد. ایسوس SNR این هدست را 127 دسی‌بل اعلام کرده که در قیاس با هدست‌هایی با یک DAC بسیار بالاتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023

هدست ریزر Barracuda

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
گجت های گیمینگ

هدست ریزر Barracuda یکی از بهترین هدست های گیمینگ موجود در بازار است که امکان اتصال بی‌سیم و سیمی با جک 3.5 میلی‌متری را دارد و با تمام گجت‌های گیمینگ از موبایل و کامپیوتر گرفته تا لپ‌تاپ و کنسول سازگار است. این محصول قابلیت Smart Switch نیز دارد که جابجایی در حالت ارتباط بی‌سیم را بسیار ساده‌تر کرده است. این محصول تاخیر بسیار کمی در انتقال صدا از دانگل وایرلس دارد و در نتیجه در بازی‌های رقابتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

این مدل هدفون ریزر به عنوان یکی از بهترین هدفون های گیمینگ کلیدهای کنترلی بسیار مناسب و خوش‌ساختی روی بدنه دارد که برای استفاده‌های تخصصی و معمولی بسیار مناسب هستند. هدست ریزر علاوه بر این برای این کلیدها بازخوردهای صوتی نیز تعبیه کرده که به شما کم یا زیاد شدن صدا و انتخاب‌های مختلف را گوشزد می‌کند. برخورداری از استاندارد صدای محیطی THX نیز از دیگر مزایای این هدست محسوب می‌شود.

هدست Beyerdynamic Custom Game

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

یکی از بهترین هدفون های PC هدفون بیرداینامیک مدل Custom Game محسوب می‌شود که طراحی بسیار شیک و جذابی دارد. این هدست گرانقیمت هم برای موسیقی و هم برای گیم مناسب است.

یکی از مزایای این محصول به عنوان یکی از بهترین هدفون های بازار کلید مخصوصی است که روی کاپ‌های برای تنظیم روی چهار حالت صدایی مختلف کاربرد دارد. از جمله این حالت‌ها می‌توان به حالتی برای محیط‌های شلوغ تا حالتی با بیس عمیق و قوی اشاره کرد.

یکی دیگر از جذابیت‌های این محصول این است که وجود واژه Custom در ترکیب نام آن بی‌دلیل نیست چراکه امکان شخصی‌سازی ظاهری بسیار بالایی برای شما فراهم می‌کند. در داخل جعبه این هدست چندین طرح مختلف برای شخصی‌سازی کاپ‌ها وجود دارد و حتی قسمت نرم هدبند هم امکان جدا کردن و جایگزینی را دارد.

هدست استیل سریز Arctis Pro Game Dac

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هدست حرفه‌ای استیل سریز مدل Arctis Pro با پدهای اختصاصی با بافتی با نام Airwave که انعطاف بیشتری نسبت به چرم دارد و از مخمل هم سفت‌تر است یکی از بهترین هدفون ها برای کنسول های بازی محسوب می‌شود.

دک مخصوص این هدست دارای اکولایزر داخلی است که کار تنظیم سفارشی تریبل و بیس طیف فرکانسی صدا را به مراتب ساده‌تر می‌کند. نمایشگر اولد این دستگاه از نمایش گرافیکی اکولایزر هم پشتیبانی می‌کند.

این محصول نیز به عنوان یکی از بهترین هدفون های گیمینگ در پخش موزیک نیز به لطف پشتیبانی از Hi-Res Audio عالی عمل می‌کند. البته شاید برخی محصولات دیگر بازار بیس قوی‌تری نسبت به این هدست داشته باشند. سوئیچ به استاندارد DTS surround در این هدست به سادگی و با فشار روی یک کلید ممکن است.

این محصول یک نرم‌افزار اختصاصی نیز برای نصب روی کامپیوتر دارد و گزینه‌های مختلفی برای سفارشی در آن در دسترس شما است. این داک برای اتصال به کنسول نیز کابل جداگانه‌ای دارد که آن را به یکی از بهترین هدفون ها برای کنسول های بازی بدل کرده است. میکروفون این هدست نیز کیفیت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ورزشی

بهترین گجت های گیمینگ

هدست SteelSeries Arctis Pro Wireless

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
هندزفری های گیمینگ

یکی از بهترین هدفون های بازار هدفون استیل سریز Arctis Pro Wireless محسوب می‌شود که برای طرفداران محصولات گرانقیمت بسیار جذاب است. این مدل در کنار مدل قبلی این فهرست از بهترین طراحی‌های دنیای هدست‌های گیمینگ محسوب می‌شوند.

از ویژگی‌های بارز این محصول که از بهترین هدفون های PC محسوب می‌شود باید به طراحی خاص و باکیفیت آن اشاره کرد. از طرف دیگر انعطاف بالای این مدل و سهولت اتصال به دستگاه‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های بارز Arctis Pro Wireless محسوب می‌شود.

کاپ چپ این هدست میزبان دکمه‌های کنترلی و اتصالات مختلف شامل یک ولوم کم و زیاد کننده صدا، قطع میکروفون و اتصال کابل هدفون و جک 3.5 میلیمتری است. یک پورت میکرو USB نیز در این بخش قرار دارد.

پنل پشتی کاپ‌های هوا مغناطیسی هستند و به سادگی باز می‌شوند. جعبه transmitter یا فرستنده صدای هدست هم از کیفیت صدای 24 بیت و 96 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود تجربه موسیقی گوش دادن با این هدست نیز بسیار جذاب باشد.

هدست هیسکا GHR-01

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هدست هیسکا GHR-01 یکی از بهترین هدفون های گیمینگ محسوب می‌شود که تمرکز خود را بر ارائه صداهایی واقعی‌تر و باکیفیت‌تر قرار داده است. این هدست گیمینگ طراحی عضلانی و جذابی دارد و سبب می‌شود ظاهر شما حین استفاده از آن برای دیگران بسیار جذاب باشد.

بدنه این هدست که از بهترین هدفون های بازار محسوب می‌شود از جنس پلاستیک اما بسیار باکیفیت و مقاوم است و تنها 200 گرم وزن دارد. این مدل به لطف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و کابل به طول 2 متر قابل اتصال به دستگاه‌های مختلف است. یک پورت USB نیز برای نورپردازی هدست تعبیه شده است. دکمه‌های تنظیم صدای هدفون نیز روی آن قرار گرفته است.

هدست GHR-01 از انواع روگوشی است و تمام گوش را به خوبی می‌پوشاند و این سبب می‌شود صدای محیط را حس نکنید. حساسیت اسپیکر این هدست به عنوان یکی از بهترین هدفون ها برای کنسول بازی 42 دسی‌بل و مقاومت آن نیز 16 اهم است. برخورداری از نورپردازی آبی‌رنگ برای تزئین کاپ‌ها، میکروفون منعطف و  هدبند با قابلیت تنظیم خودکار نیز از دیگری ویژگی‌های این هدست محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مزایای این هدست اینکه در محدوده فرکانس 20 تا 2000 هرتز و قطر درایور 50 میلی‌متر قرار دارد و کیفیت صدای بسیار ایده‌آلی دارد.

هدست لنوو Legion H200

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

یکی از بهترین هدفون ها برای کنسول های بازی هدست لنوو Legion H200 است که طراحی جذاب و مشخصات بسیار ایده‌آلی دارد. این محصول از درایورهای قدرتمند 50 میلی‌متری برخوردار است و صداهای مختلف را با شفافیت و کیفیتی ایده‌آل برای شما پخش می‌کند.

این محصول با سیستم‌عامل و کنسول‌های مختلفی سازگاری دارد و بدون افت کیفیت تا سال‌ها کار می‌کند. تجربه شنیداری عالی، وزن سبک، مواد قابل تنفس و ویژگی‌های دیگر از مزایای این محصول محسوب می‌شود.

این هدست لنوو از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک کابل 2 متری قابل اتصال به دستگاه‌های مختلف است و یک میکروفون خارجی نسبتا باکیفیت نیز دارد. از جمله مشخصات دیگر این محصول نیز می‌توان به محدوده فرکانسی 20 تا 2 هزار هرتز، حساسیت 102 دسی‌بل و آمپدانس 32 اهم اشاره کرد که آن را به یکی از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

هدست ریزر Nari Ultimate

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
بهترین هدفون های بازار

یکی دیگر از بهترین هدفون ها برای کنسول های بازی هدفون ریزر مدل Nari Ultimate است که کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی جذابی دارد.

این محصول با ویژگی‌های فنی خوب خود تجربه بی‌نظیری در گیمینگ برای شما به ارمغان می‌آورد و لذت بازی را با صداهایی با وضوح بالا برای شما بیشتر می‌کند.

هدست ریزر Nari Ultimate باتری بسیار مقاومی دارد و تا ساعت‌ها برای شما بدون نیاز به شارژ مجدد کار می‌کند. میکروفون قدرتمند این مدل نیز جمع‌شونده است تا بتوانید از این هدفون برای گوش دادن موسیقی نیز استفاده کنید.

هدست سونی PULSE 3D

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هدست سونی PULSE 3D نیز یکی از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 محسوب می‌شود که محصول ایده‌آلی برای کنسول‌های بازی خصوصا کنسول‌های خود سونی است. این هدست با وزن 290 گرمی خود نسبتا سبک‌وزن محسوب می‌شود و ابعاد ایده‌آلی نیز دارد.

این محصول با کنسول‌های مختلف، ویندوز و مک سازگار بوده و به صورت سیمی و وایرلس قابل استفاده است. در حالت بی‌سیم اتصال هدست PULSE 3D با دانگل وایرلس صورت می‌گیرد و در حالت سیمی نیز اتصال با استفاده از کابل AUX برقرار می‌شود.

میکروفون دوگانه داخلی این هدست نیز کیفیت بالایی در انتقال صدا دارد. شما همچنین امکان خاموش و روشن کردن هدست را نیز با استفاده از دکمه مخصوصی که به این منظور روی بدنه تعبیه شده است خواهید داشت. جهت تغییر حجم صدا، قطع و وصل کردن میکروفون و بالانس صدا نیز دکمه‌هایی روی بدنه این هدست تعبیه شده است.

پخش سه‌بعدی صدا، صدای فراگیر هفت کاناله و حتی سازگاری با گوشی از دیگر مزایای این محصول محسوب می‌شود. باتری قدرتمند دستگاه نیز به گفته سونی تا 12 ساعت پخش مداوم کاربرد دارد.

هندزفری گیمینگ ریزر Hammerhead Hyperspeed

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

برند ریزر علاوه بر هدفون و هدست، چند مدل از بهترین هندزفری های گیمینگ را نیز عرضه کرده است که قدرت حذف نویز بالایی نیز دارند. مدل Hammerhead Hyperspeed از نظر طراحی بسیار جذاب بوده و برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، پی‌سی و موبیل قابل استفاده است. به گفته ریزر این دستگاه عمر باتری 26 ساعته داشته و از نظر صدا نیز کیفیت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

هندزفری گیمینگ Roccat Syn Buds Core

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
بهترین هدفون های گیمینگ

هندزفری گیمینگ Roccat Syn Buds Core یکی از هندزفری های گیمینگ جذاب بازار محسوب می‌شود. این محصول را برای کنسول نینتندو سوییچ یک گزینه بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه می‌دانند که قابلیت کنترل صدا و میکروفون درون خطی ساده خود نظر بسیاری از گیمرها را جلب کرده است.

استفاده از این هدست برای طولانی مدت بسیار راحت است و هرگز گوش شما را اذیت نمی‌کند. از دیگر مزایای هندزفری گیمینگ Roccat Syn Buds Core می‌توان به کنترل صدا و میکروفون، درایورهای 10 یلی‌متری و میکروفون کابلی اشاره کرد.

از نظر کیفیت صدا نیز این محصول با توجه به قیمت خوب خود صدایی بسیار ظریف و پرجزئیات ارائه می‌کند که شاید در حد بهترین هدفون های گیمینگ نباشد اما برای یک هندزفری بسیار ایده‌آل است. جنس کیس شارژ محصول نیز بسیار مقاوم است.

هندزفری گیمینگ EPOS GTW 270

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

یکی از جذابترین هندزفری های گیمینگ بازار مدل EPOS GTW 70 است که تمرکز آن بر ارائه یک تجربه صوتی ایده‌آل و باکیفیت در پلتفرم‌های مختلف قرار دارد. البته فقدان میکروفون در حالت 2.4 گیگاهرتزی سبب شده که این محصول برای پخش آنلاین و استریم چندان جالب نباشد اما در عوض در ارائه صداهای مختلف عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد.

این هندزفری کیس با کیس شارژی از جنس آلومینیوم و با هدفون‌هایی ظریف و لاکچری در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه شده است. نکته جالب اینکه با دانگل USB-C این محصول شما می‌توانید به سادگی آن را مستقیما به کنسول‌هایی چون نینتندو سوییچ یا پلی استیشن 5 وصل کنید و با کابل نیز امکان اتصال آن به پلی استیشن 4 وجود دارد. البته باید بدانید که میکروفون این مدل تنها در حالت اتصال بلوتوثی کار می‌کند.

هندزفری گیمینگ Turtle Beach Scout Air

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هندزفری گیمینگ Turtle Beach Scout Air یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ و اولین محصول بی سیم برند Scout Airs است. این مدل در مقایسه با قیمت خود طراحی مناسب، صدای قدرتمند و عمر باتری بسیار خوبی دارد و کیس شارژ آن شکلی گنبدی از جنس پلاستیک دارد.

هر گوشی این محصول از کنترل‌های لمسی حساسی با امکان کنترل پخش برخوردار است و پایه بلند آن محل تعبیه میکروفون‌های دوگانه است. البته که میکروفون‌ها برخلاف انتظار کیفیت بالایی ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

هندزفری گیمینگ Hecate GX07

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
خرید هدفون گیمینگ

هندفری گیمینگ Hecate GX07 کیفیت صدا و سهولت استفاده در طولانی مدت را به همراه دارد اما ظاهر آن چندان دوست‌داشتنی نیست. این محصول به نظر عجیب و انعطاف‌ناپذیر می‌رسد اما به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و به خاطر وزن سبکی که دارد بعضا اصلا متوجه وجود آن نمی‌شوید.

از دیگر جذابیت‌های این محصول امکان مدیریت مواردی چون سطح انرژی و زمان بندی خاموش شدن خودکار هندزفری با برنامه اختصاصی موبایلی آن به نام Edifier Connect است. با این برنامه همچنین امکاناتی چون  شخصی‌سازی کنترل‌های لمسی هدفون، نورپردازی RGB آن و ایجاد انواع حالات از پیش تعیین شده را خواهید داشت.

این محصول از درایورهای داینامیک 8 میلی‌متری با کودک‌های صوتی ACC و LHDC برخوردار است و این سبب شده تا کیفیت صوتی بی‌نظیری داشته باشد.

هندزفری گیمینگ ریزر Hammerhead True Wireless

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

برند ریزر مطابق انتظار در مطلب ما جایگاه پر رنگی داشته و در بحث هندزفری های گیمینگ نیز دو نماینده دارد. یکی از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 بی‌تردید مدل Hammerhead True Wireless از برند ریزر است که با طراحی جذاب، ساقه‌های کشیده و لوگوی جذاب و سبز رنگ ریزر روی هر گوشی بسیار دوست‌داشتنی است. زاویه‌ای که به قسمت پایینی هر گوشی داده شده نیز سبب جایگیری محکم آن درون گوش می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سری‌های سیلیکونی نرم با کیفیت، طراحی جمع‌وجور و مناسب کیس شارژ، قابلیت حذف نویز فعال و نورپردازی RGB اشاره کرد.

به لطف اپلیکیشن اختصاصی ریزر شما امکان سفارشی‌سازی عملکرد کنترل‌های لمسی، تنظیم اکولایزر، فعال یا غیرفعال‌کردن حالت حذف نویز و مواردی دیگر را خواهید داشت.

میکروفون هندزفری Hammerhead True Wireless بسیار قدرتمند و باکیفیت است و حتی در محیط‌های شلوغ نیز به خوبی عمل می‌کند. این هندزفری گیمینگ زمان تاخیر رضایت‌بخش 60 میلی‌ثانیه‌ای ارائه می‌کند تا گیمرها تجربه بسیار خوبی داشته باشند. به گفته ریزر شارژدهی این محصول نیز مجموعا با کیس شارژ به 32 ساعت می‌رسد.

هندزفری گیمینگ بلک شارک T2 Lucifer

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

زیربرند گیمینگ و جذاب شیائومی یعنی بلک شارک که چند سالی است برخی از بهترین گوشی‌های گیمینگ را عرضه می‌کند اخیرا یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ بازار را با نام Black Shark T2 Lucifer معرفی کرده است.

برخورداری از بلوتوث 5.2، گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و درایور 10 میلی‌متری از جذابیت‌های این هندزفری بلوتوثی بوده که در کنار زمان تاخیر بسیار پایین 45 میلی‌ثانیه‌ای از عوامل برتری این محصول نسبت به رقبا است.

عملکرد درایور صوتی Black Shark T2 Lucifer در بازی و پخش موزیک بسیار ایده‌آل و رضایت‌بخش است و نورپردازی جذاب، سازگاری با اندروید و iOS، پشتیبانی از کد پیشرفته aptX، پنل لمسی و دو میکروفون اختصاصی برای هر گوشی از دیگر مزایای این محصول محسوب می‌شود.

عمر باتری Black Shark T2 Lucifer نیز توسط خود برند 20 ساعت اعلام شده و با برخورداری از درگاه USB-C شارژ کامل کیس و گوشی‌ها تنها 1.5 ساعت زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 5 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون

هندزفری گیمینگ ASUS ROG Cetra True Wireless

بهترین هدفون های گیمینگ 2023
بهترین هدفون ها برای کنسول های بازی

ایسوس هم برای تکمیل مجموعه کامل گجت های گیمینگ قدرتمند خود اخیرا یک هندزفری بلوتوثی بسیار باکیفیت و قدرتمند با نام ASUS ROG Cetra True Wireless معرفی کرده که خانواده محصولات ROG را با لپ‌تاپ‌ها، هدفون و گوشی‌هایش کامل می‌کند.

طراحی جذاب، کیفیت متریال بالا و مشخصات فنی ایده‌آل از مهمترین خصایص ASUS ROG Cetra True Wireless است که سبب می‌شود هر گیمری برای خرید آن وسوسه شود.

برخورداری از بلوتوث 5.2، نورپردازی جذاب RGB برای کیس و هر یک از گوشی‌ها، درایورهای 10 میلی‌متری، مقاومت در برابر رطوبت و پاشش قطرات آب، قابلیت حذف نویز فعال، تاخیر بسیار کم و امکان شخصی‌سازی همه ویژگی‌های هدفون با برنامه موبایلی Armoury Crate از مواردی بوده که این دستگاه را به یکی از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 بدل کرده است.

باتری 40 میلی‌آمپرساعتی هر گوشی و 420 میلی‌آمپرساعتی کیس شارژر مجموعا 22 ساعت شارژدهی برای این محصول به همراه دارد.

هندزفری Monster Mission V1

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هندزفری گیمینگ Monster Mission V1 طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد و نورپردازی جذاب ایرباد و بدنه کیس، زاویه مناسب نازل‌ها در کنار سری سیلیکونی نرم و راحت از مهمترین مزایای این محصول در ساید طراحی محسوب می شوند.

پشتیبانی از بلوتوث 5.2 در کنار گواهی IPX5 که مقاومت محصول در برابر قطرات آب و تعریق شدید را تضمین کرده از دیگر مزایای آن است.

درایورهای صوتی 6 میلی‌متری این هندفری کیفیت خوبی دارند و از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل لمسی برای هر گوشی، میکروفون قدرتمند و قابلیت حذف نویز فعال اشاره کرد.

زمان تاخیر بسیار پایین 45 میلی‌ثانیه‌ای نیز از دیگر مزایای این محصول است. علاوه بر این باتری داخلی ایربادها و کیس شارژ به گفته شرکت سازنده تا 25 ساعت پخش مداوم کارایی دارند.

پرسش‌های متداول

بهترین هدفون های گیمینگ برای کنسول‌های بازی کدامند؟

استیل سریز Arctis Pro Game Dac، لنوو Legion H200 و سونی PULSE 3D از جمله بهترین هدفون‌های کنسولی هستند.

بهترین هندزفری‌های گیمینگ 2023 کدامند؟

هندزفری‌های گیمینگ ASUS ROG Cetra True Wireless، بلک شارک T2 Lucifer، ریزر Hammerhead True Wireless و ریزر Hammerhead Hyperspeed از بهترین هندزفری‌های گیمینگ بازار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هدفون های گیمینگ 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر