;
coinex

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا اعلام شد. شرکت بهمن موتور با دو مدل خودرو و ایران خودرو با خودروی تارا فردا میزبان بورس کالا هستند.

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا برای دو مدل خودروی فیدلیتی و ریسپکت آغاز خواهد شد. همچنین ایران خودرو نیز در کنار بهمن موتور، خودروی تارا را برای فروش در بورس کالا درنظر گرفته است. طبق اعلام این شرکت‌ها، متقاضیان جهت ثبت سفارش می‌توانند از فردا دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ رأس ساعت 17 عصر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش تارا 25 بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا

پس از این‌که فرایند عرضه محصولات خودروسازان به‌مدت چند هفته متوقف شده بود، ایران خودرو و بهمن موتور قصد دارند خودروهای تارا دستی، فیدلیتی ۵ نفره، فیدلیتی ۷ نفره و ریسپکت را در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ به بازار عرضه کنند. در ادامه جزئیات عرضه این خودروها در بورس را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا

شرکت بورس کالای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات عرضه این خودروها در بورس را به شرح زیر اعلام کرد:

  • مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده که برای مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت.
  • میزان پیش پرداخت خرید به میزان ۱۰۰ درصد خواهد بود.
  • اشخاصی که در عرضه‌های قبلی بورس کالا موفق به خرید خودرو سواری شدند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی خودرو خریداری کردند، در این طرح اجازه ثبت سفارش را ندارند.
  • هر کد بورسی می‌تواند فقط یک ثبت سفارش را انجام دهد.
  • اشخاص حقوقی مجاز به ثبت سفارش نیستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر