;
coinex

آغاز جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه [+نحوه شرکت و جوایز]

جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه با اعطای جوایز گوناگون آغاز شد. فیلیمو چه برنامه‌ها و جوایزی در این جشنواره در نظر قرار داده است؟

جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور با اعطای جوایز گوناگون آغاز شد. دانش‌آموزان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از یک روز درس خواندن خود فیلم تهیه کرده و در آدرس آپارات فیلیمو به نشانی، https://www.aparat.com/vlog۱۴۰۱ آپلود کنند. بنابر اعلام فیلیمو، مهلت ارسال ویدئو تا 20 اسفندماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فیلیمو برای مشترکین ایرانسل رایگان شد!

جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه ؛ شرایط شرکت و جوایز

جشنواره ویدئویی فیلیمومدرسه ویژه دانش‌آموزان آغاز شد. به گزارش روابط عمومی فیلیمو مدرسه، در این جشنواره، دانش‌آموزان می‌توانند از یک روز درس خواندن خود با فیلیمومدرسه‌(filimo. school) به صورت خلاقانه فیلم تهیه و برای شرکت در مسابقه، ارسال کنند.

آغاز جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه

فیلم‌های ارسالی باید در قالب اسکول ولاگ (ولاگ درس خواندن من) باشد و در صفحه مربوط به مسابقه در آپارات به نشانیhttps / / www aparat com/ vlog۱۴۰۱ بارگذاری شود. در پایان جشنواره به نفرات برتر، جوایزی به شرح زیر اهدا می‌شود:

  • نفر اول مردمی: ۵ میلیون تومان + ۱۰ نفر اشتراک یک‌ساله فیلیمومدرسه
  • نفر اول داوران: ۱۰ میلیون تومان + ۱۰ نفر اشتراک یک‌ساله فیلیمومدرسه

 مهلت ارسال ویدئوها تا ۲۰ اسفند ماه است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آغاز جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر