;
coinex

آغاز فروش سری گلکسی اس 23 در ایران با قیمت‌های نجومی!

فروش سری گلکسی اس 23 در ایران با قیمت‌های باورنکردنی آغاز شده است. حال دیگر نگرانی بابت عدم واردات گلکسی S23 وجود ندارد.

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از آغاز فروش سری گلکسی اس 23 در ایران با قیمت‌های نجومی و سرسام‌آور خبر داد. پرچمدار جدید سامسونگ خیلی زود پایش به ایران رسید و از دم درو می‌کند. درست است که این گوشی یک گوشی بسیار قدرتمند و همه‌فن حریف است، اما گذاشتن برچسب قیمتی 70 میلیون تومان برای آن دور از انصاف به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: مجوز واردات گلکسی S23 به ایران تایید شد

فروش سری گلکسی اس 23 در ایران آغاز شد

طی روزهای گذشته به دلیل این‌که رجیستری گوشی های آیفون ۱۴ اپل هنوز تعیین تکلیف نشده، برخی از فعالان بازار از احتمال عدم رجیستری و عرضه جدیدترین گوشی های سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۳ در ایران خبر داده بودند؛ اما مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی به‌تازگی اعلام کرد سری گلکسی S23 سامسونگ به شکل رسمی به بازار ایران عرضه شد.

فروش سری گلکسی اس 23 در ایران آغاز شد

بررسی‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی های خانواده گلکسی S23 سامسونگ شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا وارد بازار ایران شده است.اما برخی از فروشگاه‌ها با سواستفاده از شرایط فعلی برای گلکسی S23 اولترا با 256 گیگابایت حافظه‌ و 12 گیگ رم قیمت حدود ۷۰ میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند که بسیار فراتر از قیمت دلاری این محصولات است!

گفتنی است فعالان بازار بر این باورند که حتی با افزایش واردات و عرضه نیز نباید انتظار داشت قیمت گوشی های جدید سامسونگ به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند؛ زیرا مسئولان مربوطه به‌تازگی اعلام کردند ارز نیمایی فقط برای واردات گوشی های زیر ۶۰۰ دلار اختصاص پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فروش سری گلکسی اس 23 در ایران با این قیمت‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر