;
coinex

توقف تولید پژو 206 تا پایان سال 1401 [+جایگزین احتمالی]

با اعلام سیاست گروه صنعتی ایران خودرو در راستای توسعه و عرضه محصولات جدید و به روز، تا پایان سال 1401 توقف تولید پژو 206 به انجام خواهد رسید.

باتوجه به تدوین سیاست‌های گروه صنعتی ایران خودرو در راستای طرح تحول کیفیت محصولات از بهمن ماه سال گذشته و اجرای آن در راستای عمل به دستورات هشت ماده‌ای رییس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن‌ها با خودروهای به‌روز و جدید مورد توجه این خودروساز بزرگ کشور قرار گرفته تا حداکثر رضایتمندی مشتریان را تامین کنند.

در همین زمینه، امسال دو خودروی سمند و پژو 405 از خط تولید خارج شدند و این بار هم توقف تولید پژو 206 مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو بهمن 1401 منتشر شد

توقف تولید پژو 206 تا پایان سال 1401

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دو خودروی پژو 207 مجهز به موتور TU3 و خودرو اقتصادی TF21 که در سال آینده به تولید انبوه خواهند رسید، به عنوان جایگزین 206 درنظر گرفته شده‌اند شد.

توقف تولید پژو 206

بنابراین این محصول که در شمار محصولات پرطرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفندماه سال جاری و پس از تحقق تعهدات به مشتریان با توقف تولید خود روبرو خواهد شد.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، امسال در حوزه خودروی سواری از دو محصول جدید رونمایی کرده که طبق برنامه در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسند و همچنین با توسعه و بهبود محصولات فعلی اهداف کلان صنعت خودروسازی کشور را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف تولید پژو 206 و جایگزین انتخاب شده آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر