;
coinex

شورای نگهبان: هیچ مصوبه‌ای در ارتباط با طرح صیانت دریافت نکرده‌ایم!

شورای نگهبان در خبری اعلام کرد که هیچ مصوبه‌ای در ارتباط با طرح صیانت دریافت نکرده‌ایم. بالاخره ماجرای طرح صیانت به کجا خواهد رسید؟

سخنگوی شورای نگهبان بالاخره به صحبت‌های ضدونقیض درباره اجرایی شدن طرح صیانت در کشور پاسخ داد و عنوان کرد که مصوبه‌ای در ارتباط با طرح صیانت دریافت نکرده‌اند. وی اعلام کرد اگر مصوبه‌ای قرار به ابلاغ باشد طبق آیین‌نامه داخلی مجلس باید تشریفاتی را طی کند. پس می‌توان نتیجه گرفت، باوجود اینکه تقریباً وضعیت اینترنت حال حاضر ایران دست کمی از اجرای طرح صیانت ندارد، بحث برسر این طرح نیز بی‌فایده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رئیس کمیسیون طرح صیانت مجلس: خبری از صیانت نیست / طرح صیانت کاملا تغییر کرده است

مصوبه‌ای در ارتباط با طرح صیانت ابلاغ نشده است

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به زمزمه‌هایی که مدتی است پیرامون به جریان افتادن مجدد تصویب طرح صیانت به گوش می‌رسد، گفت:

این‌ موضوع از سوی مجلس پاسخ داده شد و ما هم هیچ مصوبه‌ای در این باره دریافت نکردیم.

مصوبه‌ای در ارتباط با طرح صیانت ابلاغ نشده است
هادی طحان‌نظیف، در نشست خبری که دیروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار شد، پیرامون ارسال طرح صیانت به شورای نگهبان تاکید کرد: «هرمصوبه‌ای که بخواهد به شورای نگهبان ارسال شود طبق آیین‌نامه داخلی مجلس باید تشریفاتی را طی کند.» پیش از این ‌نظام‌الدین موسوی‌، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس نیز ضمن رد تصویب این طرح در مجلس گفته بود:

براساس قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، هیچ طرحی بدون مصوبه در صحن علنی مجلس به شورای نگهبان ارسال نمی‌شود.»

وی با بیان اینکه مجلس هماهنگ با شورای عالی فضای مجازی است و درصورت نیاز، قوانین لازم برای فضای مجازی را تصویب خواهد کرد، افزود: «اگر بخواهد چنین اتفاقی بیفتد، مثل همیشه هر مصوبه‌ای در این زمینه به‌صورت شفاف و علنی اعلام خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص صحبت‌های هادی طحان‌نظیف درخصوص عدم ارسال مصوبه‌ای در ارتباط با طرح صیانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر