;
coinex

بروزرسانی اندروید 13 ردمی نوت 10 پرو منتشر شد [+آپدیت MIUI14]

بروزرسانی اندروید 13 ردمی نوت 10 پرو از راه رسید. نسل قدیمی گوشی‌های ردمی نیز آپدیت اندروید 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کردند.

بروزرسانی اندروید 13 ردمی نوت 10 پرو به همراه رابط کابری MIUI 14 منتشر شد. ردمی نوت 10 پرو بی‌شک یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های ساخت ردمی و شیائومی است که هم‌اکنون با گذشت دو سال از معرفی آن، جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده‌ است. یکی از نقاط قوت این گوشی نسبت‌به دیگر رقبا، کیفیت بسیار بالای عکس‌های مایکرو آن بوده که در دنیای موبایل بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

بروزرسانی اندروید 13 ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

درحالی‌که دو سال از معرفی ردمی نوت ۱۰ پرو می‌گذرد، انتشار MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ برای این گوشی هوشمند آغاز شده است.

طبق اعلام شیائومی، این شرکت به‌روزرسانی MIUI 14 را برای ردمی نوت ۱۰ پرو آغاز کرده است. این آپدیت درحال‌حاضر برای مدل EEA دستگاه با شناسه‌ی ساخت V14.0.1.0.TKFEUXM دردسترس قرار گرفته است.

البته محدود شدن انتشار MIUI 14 برای آزمایش‌کنندگان نسخه‌های بتا (Pilot Testers) چندان تعجب‌آور نیست اما احتمال دارد طی روزهای آینده برای همه‌ی کاربران ردمی نوت ۱۰ پرو نیز دردسترس قرار گیرد.

بروزرسانی اندروید 13 ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

به گزارش گیزموچاینا، به‌روزرسانی جدید ردمی نوت ۱۰ پرو در مرحله‌ی بعد وارد فاز نسخه‌ی پایدار آزمایشی و پس‌از آن وارد کانال پایدار عمومی خواهد شد. در این مدت آپدیت مذکور احتمالاً برای تعداد بیشتری از دارندگان گوشی مورد اشاره در دسترس قرار خواهد گرفت.

شیائومی معمولاً دو به‌روزرسانی بزرگ برای سری ردمی نوت منتشر می‌کند و بنابراین MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ احتمالاً آخرین آپدیت نرم‌افزاری بزرگ برای ردمی نوت ۱۰ پرو خواهد بود زیرا این گوشی با MIUI 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ عرضه شد و قبلاً MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را نیز دریافت کرده است.

به‌هرحال، انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی احتمالاً به‌مدت بیشتری برای دارندگان ردمی نوت ۱۰ پرو منتشر خواهد شد اما مشخص نیست آیا شاهد انتشار آپدیت بزرگ بعدی اندروید برای این محصول خواهیم بود یا خیر.

ردمی نوت ۱۰ پرو نسبت‌ به قیمتی که دارد یکی از بهترین گوشی‌ها در رده‌ی خود محسوب می‌شود. حتی امروز نیز می‌توان آن را به‌عنوان جایگزین ارزان‌قیمت دستگاه‌های 5G در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بروزرسانی اندروید 13 ردمی نوت 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    برا من دیشب اومده بود ولی امروز نگا کردم هیچی نبود

    پاسخ

    سلام
    من نوت 10 پرو 4g دارم آیا برای این گوشی بروزرسانی می یو آی 14 انجام میشه؟

    پاسخ

    بلی برامن ساعت ۱۱ . امشب بروزرسانی اومد
    پکو x3 gt

    پاسخ