;
coinex

روز و ساعت پخش سریال سرگیجه [+ خلاصه داستان]

سریال سرگیجه ساخته‌ی بهرنگ توفیقی یکی از جدیدترین مجموعه‌های معمایی شبکه نمایش خانگی است. در این نوشتار به خلاصه داستان، روز و ساعت پخش سریال سرگیجه می‌پردازیم.

بهرنگ توفیقی پس از سریال پربیننده آقازاده، این بار سراغ روایت داستان درام رازآلود و پرمعمای سرگیجه رفته است. مجموعه سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی به نگارش درآمده است و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

در ادامه قصد داریم بیوگرافی کارگردان، اسامی بازیگران، عوامل و همچنین تاریخ پخش سریال سرگیجه را در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال آکتور [+ خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال سقوط از فیلیمو

روز و ساعت پخش سریال سرگیجه

با توجه به پخش اولین قسمت سریال سرگیجه در تاریخ 1401/10/26 از پلتفرم نماوا، می‌توان در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال سرگیجه کی پخش می شود ؟گفت، سریال سرگیجه دوشنبه هر هفته ساعت 20:00 به صورت اختصاصی از نماوا منتشر می‌شود.

روز و ساعت پخش سریال سرگیجه
روز و ساعت پخش سریال سرگیجه

سریال سرگیجه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو تولید شده است.

پس از اطلاع از روز و ساعت پخش سریال سرگیجه به سراغ قصه این مجموعه می‌رویم. داستان سرگیجه درباره‌ی پیمان است که پس از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. حدس و گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است؛ ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

بازیگران سریال سرگیجه

روز و ساعت پخش سریال سرگیجه
سریال سرگیجه کی پخش می شود ؟

در سریال پر ستاره سرگیجه، بازیگران مشهور و محبوبی از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان سریال سرگیجه

بهرنگ توفیقی زاده‌ی هجدهم اسفند ماه سال 1355 در تهران است. او با مهاجرت خانواده به استان بوشهر از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر این استان زندگی کرد و تحصیلات خود تا مقطع دیپلم را این شهر گذراند. پس از آن به تهران رفت و در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره به ادامه تحصیل پرداخت.

این کارگردان توانمند پس از چند سال تجربه بازیگری و دستیاری دوم و سوم کارگردان، از 27 سالگی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم و سریال به فعالیت هنری خود ادامه داد.

روز و ساعت پخش سریال سرگیجه

توفیقی در سال 1390 با کارگردانی سریال پربیننده‌ی مسیر انحرافی، هنر و تجربه کارگردانی خود را به نمایش گذاشت. وی در نوزدهمین جشن دنیای تصویر نامزد جایزه تندیس حافظ بهترین کارگردان برای مجموعه تلویزیونی پدر شد.

سریال‌های موفق انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر، افرا، بر سر دوراهی، بی همگان، عقیق و  پدر از دیگر آثار کارنامه هنری او هستند.

عوامل تولید سریال سرگیجه

  • نویسنده:محمد منعم، همایون حجازی
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • آهنگساز: حسام ناصری
  • مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی
  • تدوین: حمید نجفی راد
  • تهیه کننده: مهدی بدرلو
  • طراح صحنه: محسن نصراللهی
  • گریم: ایمان امیدواری
  • صدابردار: مهران ملکوتی
  • صداگذار: نعیم مسچیان

سوالات متداول

چه کسانی در سریال سرگیجه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال سرگیجه حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی نقش آفرینی کردند.

کارگردان سریال سرگیجه کیست و چند قسمت دارد؟

این مجموعه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای توسط بهرنگ توفیقی ساخته شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش سریال سرگیجه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر