;
coinex

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 بلافاصله با انقضای گارانتی می‌شکند؛ زمان‌بندی دقیق سامسونگ!

به نظر می‌رسد نمایشگر گلکسی زد فولد 3 پس از پایان تاریخ انقضا گارانتی بی‌دلیل می‌شکند.

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 پس‌از به پایان رسیدن تاریخ انقضای گارانتی آن به سادگی و حتی بی‌دلیل می‌شکند. اما این به چه معناست؟ آیا سامسونگ تاریخ مصرف مشخصی را برای نمایشگر این محصول در نظر گرفته تا از فروش لوازم جانبی گرانقیمت این محصول هم درآمدزایی کند.

بیشتر بخوانید:‌ آپدیت One UI 5.1 تا هفته آینده برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به‌شدت آسیب‌پذیر است

برخی کاربران گلکسی زدفولد ۳ سامسونگ متوجه شده‌اند که صفحه‌نمایش تاشو گوشی آن‌ها ترک خورده است. این آسیب پس‌ از پایان دوره‌ی گارانتی دستگاه و بدون وارد شدن ضربه رخ می‌دهد. با توجه به خارج شدن دستگاه از دوره‌ی ضمانت، دارندگان آن کار زیادی نمی‌توانند انجام دهند. فون‌آرنا می‌گوید:

ایمیلی از طرف یکی از دارندگان گلکسی زدفولد ۳ دریافت کرده که نشان می‌دهد نمایشگر تاشو دستگاه او بدون هیچ ضربه‌ای شکسته است. از طرفی دوره‌ی گارانتی گوشی این کاربر به پایان رسیده است و بدین‌ترتیب تعویض صفحه‌نمایش تاشو آن ۱۱۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به‌شدت آسیب‌پذیر است

کاربری که نمایشگر گلکسی زدفولد ۳ او بی‌دلیل شکسته بود با سامسونگ تماس گرفت و به یکی از تعمیرکاران محلی به نام UBreakiFix ارجاع داده شد؛ جایی‌ که هزینه‌ی تعویض صفحه‌نمایش ۸۰۰ دلار خواهد بود. این مبلغ ۷۳ درصد هزینه‌ی رسمی تعویض قطعه‌ای است که کاربر مذکور هیچ نقشی در شکستن آن نداشته است. البته مشکل ترک خوردن نمایشگر تاشو برای برخی دیگر از دارندگان این گوشی نیز رخ داده است. یکی از کاربران در ردیت به نام Snoo اعلام کرد نمایشگر داخلی گلکسی زدفولد ۳ او پس‌ از ۱۵ ماه ترک خورده است.

Snoo درمورد مشکل خود نوشت: «درحالی‌که ۱۵ ماه از خرید گلکسی زدفولد ۳ می‌گذشت، دستگاه را باز کردم تا آن را به دوستم نشان دهم اما متوجه شدم نمایشگر داخلی گوشی در امتداد چین‌خوردگی وسط آن ترک خورده است. بخش سمت‌ راست و سمت‌ چپ نمایشگر همچنان کار می‌کند اما وسط آن ترک خورده و هزینه‌ی تعویض این قطعه واقعاً زیاد است. صادقانه بگویم من به‌ندرت و شاید هفته‌ای دو یا سه‌بار از نمایشگر داخلی دستگاه استفاده کرده‌ام و اکنون دیگر نمی‌توانم از آن استفاده کنم.» یکی دیگر از کاربران گلکسی زدفولد ۳ در ردیت نوشت:

گوشی خود را از روی پد شارژ بی‌سیم برداشتم و وقتی آن را باز کردم، نمایشگر تاشو درست از وسط شکسته بود. سامسونگ تأیید کرد که دستگاه من آسیب فیزیکی نداشته و گارانتی آن را قبول می‌کند اما حالا تعمیرکار شرکت می‌گوید نقطه‌هایی از آثار ضربه و پیکسل‌های سوخته پیدا کرده است و بنابراین برای تعویض نمایشگر باید ۷۰۰ دلار پرداخت کنم. تنها چیزی که در عکس گوشی من شبیه ضربه به‌نظر می‌رسد، سمت چپ چین‌خوردگی نمایشگر تاشو است که به بیرون از صفحه‌نمایش اشاره دارد و نه به فرورفتگی وسط آن. این مورد تا زمانی که نماینده‌ی سامسونگ دستگاه را برای بررسی سه یا چهاربار باز و بسته نکرده بود وجود نداشت.

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به‌شدت آسیب‌پذیر است

به‌نظر می‌رسد مشکل ترک‌خوردن و شکسته‌شدن نمایشگر تاشو گلکسی زدفولد ۳ مدت کوتاهی پس‌ از پایان دوره‌ی گارانتی رخ می‌دهد و چندین کاربر این موضوع را تأیید کرده‌اند. در اکثر موارد هیچ ضربه‌ای به دستگاه وارد نشده است و به‌عبارت دیگر این گوشی‌ها هنگام استفاده‌ی عادی و بدون دلیل خاصی با مشکل مواجه شده‌اند.

اگر شما هم با مشکل ترک‌خوردگی گلکسی زدفولد ۳ مواجه شده‌اید، شکایت از کارمندان رده‌پایین سامسونگ احتمالاً هیچ کمکی نخواهد کرد. البته به‌نظر می‌رسد برخی کاربران در ایالات‌متحده مشغول جمع‌آوری امضا برای طرح شکایت دسته‌جمعی علیه غول فناوری کره‌ی جنوبی هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شکستن نمایشگر گلکسی زد فولد 3 پس از اتمام تاریخ انقضای گارانتی آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر