;
coinex

نحوه دریافت 100 گیگابایت اینترنت ویژه پدران اعلام شد

وزیر ارتباطات پیش از این وعده تخصیص اینترنت رایگان برای پدران داده بود. اما نحوه دریافت 100 گیگابایت اینترنت ویژه پدران چگونه است؟

مردانی که در روز 15 بهمن مقارن با روز پدر صاحب فرزند شده باشند از روز 24 بهمن به مدت دو هفته می‌توانند جهت دریافت 100 گیگابایت اینترنت هدیه رایگان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: کارزار جبران خسارت قطعی اینترنت در روز کنکور به راه افتاد

نحوه دریافت 100 گیگابایت اینترنت ویژه پدران

وزیر ارتباطات پیش از این قول داده بود که با همکاری سازمان ثبت احوال به پدرانی که در روز پدر صاحب فرزند شده‌اند 100 گیابایت اینترنت هدیه رایگان اختصاص یابد. ثبت نام جهت دریافت این هدیه از روز گذشته و از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دسترس است.

پدران می‌توانند با مراجعه به سامانه دولت هوشمند و با تایید شماره تلفن همراه خود که براساس کد ملی پدر در سامانه نشان داده می‌شود درخواست دریافت اینترنت رایگان را ثبت کنند.

نحوه دریافت 100 گیگابایت اینترنت ویژه پدران اعلام شد

بر این اساس آن‌ها پس از مراجعه به پنجره ملی خدمات، وارد سامانه می‌شوند. پس از احراز هویت با کلیک روی گزینه‌ای که مشخص شده به بخش دوم می‌روند. در اینجا باید کد ملی فرزند تازه متولدشده را انتخاب کنند، همچنین شماره تلفن همراهی را که می‌خواهند از طریق آن از این هدیه استفاده کنند انتخاب کرده و روی دکمه ارسال اطلاعات کلیک کنند. پس از پایان مدت دو هفته‌ای ثبت نام، این بسته اینترنتی فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نحوه دریافت 100 گیگابایت اینترنت ویژه پدران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر