;
coinex

پخش زنده میلان تاتنهام 25 بهمن 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده میلان تاتنهام 25 بهمن 1401 بازی یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم میلان و تاتنهام  در حالی از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه جوزپه مئاتزا به مصاف هم می‌روند که میلان بحران زده باید میزبان تاتنهام آماده باشد. برای دیدن پخش زنده فوتبال میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401 با ما باشید.

پخش زنده میلان تاتنهام 25 بهمن 1401

میلان بحران زده‌تر از همیشه در این فصل ظاهر شده است. آنها در هفته‌های اخیر با شکست‌های پیاپی جایگاه دومی خود را از دست داده‌اند و هنوز نتوانستند مشکل خود را حل نمایند. بنابراین، باید گفت، دیدار امشب برای میلان در بدترین زمان ممکن برگزار خواهد شد. آنها در 5 بازی آخر خود 1 پیروزی و 4 شکست را تجربه کرده‌اند.

پخش زنده میلان تاتنهام 25 بهمن 1401

در طرف مقابل، تاتنهام آماده‌تر از همیشه است. با این حال، هنوز مشکل خط دفاع این تیم پابرجاست. آنها در با اینکه توانستند بالاخره منچسترسیتی را شکست دهند؛ اما این هفته 4 گل از لسترسیتی دریافت کرده‌اند. بنابراین، نمی‌توان انتظار درخشش فوق‌العاده از این تیم داشت. با این حال، شناخت کونته از تیم‌های ایتالیایی می‌تواند آنها را از جهنم مئاتزا صحیح و سلامت خارج کند. تیم تاتنهام در  5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده بازی میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده بازی میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر