;
coinex

تریلر جدید محافظان کهکشان 3 منتشر شد؛ از بازگشت گامورا تا پایان کار!

تریلر جدید محافظان کهکشان 3 منتشر شد و استودیوی مارول به‌عنوان سازنده این فیلم بخش‌هایی از آخرین مأموریت گروه نگهبانان کهکشان را به‌نمایش گذاشت.

تریلر جدید محافظان کهکشان 3 با به‌نمایش گذاشتن آخرین مأموریت گروه نگهبانان کهکشان توسط استودیوی مارول منتشر شد. استودیوی مارول علاوه‌بر این تریلر پوستر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را نیز به‌نمایش گذاشت که دارای طراحی جالب و متفاوتی است. در ادمه مطلب می‌توانید نام بازیگران و تریلر Guardians of the Galaxy Vol 3 را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار سریال برلین (Berlin)، اسپین‌آف مانی‌هایست با انتشار یک تریلر اعلام شد [+مجموعه تصاویر]

تریلر جدید محافظان کهکشان 3 منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است. مارول استودیو در طول مسابقه سوپر بول تریلر جدید و رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که تمرکز آن روی آخرین مأموریت گروه نگهبانان کهکشان است. در طول تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3 شاهد بازگشت گامورا که البته نسخه متفاوت آن است تا مبارزه اعضای گروه با آدام وارلاک هستیم و این تریلر وعده پایان کار این گروه را به طرفداران مارول می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است که در آن شاهد طراحی جالب و متفاوتی هستیم که در ادامه می‌توانید این پوستر جدید با حضور اعضای نگهبانان کهکشان را مشاهده کنید:

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر جدید محافظان کهکشان 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر