;
coinex

آپدیت One UI 5.1 تا هفته آینده برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود

آپدیت One UI 5.1 به‌عنوان جدیدترین رابط کاربری سامسونگ هفته آینده برای تعدادی از گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد. کدام گوشی‌ها در این لیست قرار دارند؟

سامسونگ قرار است از هفته آینده، آپدیت One UI 5.1 را که جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود است را برای تعدادی از گوشی‌هایش منتشر کند. این آپدیت درصورتی منتشر خواهد شد که سامسونگ به‌تازگی بسیاری از گوشی‌های خود را به رابط کابری One UI 5.0 به‌روزرسانی کرده بود. در ادامه، لیست برخی از گوشی‌های گلکسی که هفته آینده به رابط کاربری جدید سامسونگ آپدیت می‌شوند را قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رسما معرفی شد

آپدیت One UI 5.1 هفته آینده عرضه می‌شود

یک اپراتور کانادایی جزئیات برنامه‌های سامسونگ برای به‌روزرسانی پرچمداران قدیمی به رابط کاربری One UI 5.1 را فاش کرده است.

آپدیت One UI 5.1 هفته آینده عرضه می‌شود

بر اساس گزارش GSMArena، گوشی‌های زیر اولین گوشی‌هایی هستند که رابط کاربری One UI 5.1 را دریافت می‌کنند:

  • سری گلکسی S22
  • گلکسی زد فولد ۴
  • گلکسی زد فلیپ ۴

این گوشی‌ها قرار است روز ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری سامسونگ را دریافت کنند.

رابط کاربری One UI 5.1 شامل ویجت‌های جدید، حالت Expert RAW و بهبودهایی در گالری است. سامسونگ در بین گوشی‌سازان اندرویدی، یکی از بهترین پشتیبانی‌های نرم‌افزاری را ارائه می‌دهد. بسیاری از گوشی‌های این شرکت اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند، این در حالی است که شیائومی برای به‌روزرسانی گوشی‌هایش به نسخه‌ی جدید اندروید همچنان دست‌و‌پا می‌زند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت One UI 5.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر