;
coinex

بسته هدیه ایرانسل برای عید مبعث معرفی شد [+نحوه فعالسازی]

بسته هدیه ایرانسل برای عید مبعث برای تمام مشترکین این اپراتور بزرگ معرفی شد.

ایرانسل بسته ترکیبی ویژه‌ای را به مناسبت عید مبعث برای تمام مشترکانش معرفی کرده است. این بسته ترکیبی دیتا و مکالمه، در عید روز مبعث با تخفیف عرضه می‌شود.

بیشنر بخوانید: فیلیمو برای مشترکین ایرانسل رایگان شد!

بسته هدیه ایرانسل برای عید مبعث

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام، یک بسته هدیه ترکیبی دیتا و مکالمه با قیمت تخفیفی برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌الملل را تنها با پرداخت 4000 تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی از بامداد 29 بهمن 1401 در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعالسازی 24 ساعت خواهد بود. مشترکان ایرانسل محدودیتی در تعداد دفعات خرید و فغالسازی این بسته ندارند.

فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بسته هدیه ایرانسل برای عید مبعث چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر