;
coinex

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE منتشر شد

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE عرضه شد. سامسونگ با این به‌روزرسانی کاربران گلکسی S20 FE را غافلگیر کرد.

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE منتشر شد. رابط کاربری جدید سامسونگ با نام One UI 5.1 خیلی زودتر از آن‌چیزی که فکر می‌کردیم از راه رسید. این رابط کاربری از ویژگی‌های جدیدتری نسبت‌به نسل قبلی خود بهره می‌برد و تا این لحظه برای سه گوشی گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی اس 21 FE و گلکسی S20 FE منتشر شده و مطمئناً سامسونگ گوشی‌های بیشتری را در لیست انتشار One UI 5.1 دارد.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 با رام سفارشی Nobel ROM 3.0 [+لینک دانلود]

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE از راه رسید

همانطور که می‌دانید سامسونگ اوایل امروز شروع به عرضه رابط کاربری ONE UI 5.1 برای تعداد کمی از دستگاه‌ها از جمله گلکسی S21 FE کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت کاربران گلکسی S20 FE را نیز منتظر نگذاشته و از قبل شروع به انتشار به‌روزرسانی ONE UI 5.1 برای این مدل پرطرفدار از گوشی‌های خود نیز کرده است.

با توجه به گزارش منتشر شده در سایت سام موبایل سامسونگ به‌روزرسانی ONE UI 5.1 را برای گلکسی S20 FE 5G مدل SM-G781B در سراسر اروپا منتشر کرده است. مشتریان می‌توانند این به‌روزرسانی را با نسخه سیستم‌عامل G781BXXU4HWB1 دریافت کنند.

در زمان نگارش این خبر، ONE UI 5.1 برای گوشی گلکسی S20 FE در این کشورها در دسترس است: «اتریش، سوئیس، لهستان، ایرلند، اسلواکی، جمهوری چک، رومانی، کشورهای بالتیک، اسپانیا، هلند، پرتغال، بریتانیا، فرانسه، اسلوونی، ایتالیا، یونان، آلمان، بلغارستان و لوکزامبورگ.»

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE از راه رسید

گوشی هوشمند گلکسی S20 FE سامسونگ، محصول سال ۲۰۲۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بیرون عرضه شد و از آن جایی که تحت سیاست به‌روزرسانی ۴ ساله گوشی‌های سامسونگ قرار نمی‌گیرد، اندروید ۱۳ آخرین نسخه‌ی اصلی آن محسوب می‌شود. همچنین، از آن‌جایی که بعید است سامسونگ نسخه دیگری از ONE UI 5 را قبل از رفتن به اندروید ۱۴ و ONE UI 6 منتشر کند، بنابراین به‌روزرسانی ONE UI 5.1، باید آخرین آپدیت نرم‌افزاری سامسونگ برای گوشی گلکسی S20 FE باشد.

خبر خوب این است که داستان گلکسی S20 FE در بهترین نقطه خود به پایان می‌رسد. تاکنون ONE UI 5.1 ثابت کرده است که یک به‌روزرسانی قوی برای رابط‌کاربری قبلی یعنی ONE UI 5 است. البته ممکن است برخی از ویژگی‌های این رابط‌کاربری در نسخه مخصوص گوشی‌های گلکسی S20 FE وجود نداشته باشد.

شما می‌توانید با باز کردن تنظیمات گوشی و رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، جدیدترین رابط‌کاربری برای دستگاه خود (در صورت انتشار) را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام دوستانی که فکرمیکنند نسخه one ui5.1پیشرفته تر از نسخه قبلی ۵است سخت در اشتباه هستند چون در نسخه قبلی چندین مورد وجود داشت بخاطر همون نسخه جدید یا به اصتلاح نسخه اصلاحی میگویند درست کرده که امیدواریم نسخه جدید جوابگو باشد ایرادات نسخه ۵زود خالی شدن باطری،داغ شدن ،مشکل انتن دهی وقبول نکردن فست شارژ بعداز چند دقیقه بود الان سامسونگ میخواهد اشتباهت قبلی را جبران کند

    پاسخ