;
coinex

بهترین انیمیشن های 2023 از نگاه سایت فیگار + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

با نزدیک شدن سال جدید، انیمیشن‌های مختلفی خبر اکران خود را اعلام کرده‌اند. با فیگار بمانید تا تریلر بهترین انیمیشن های 2023 را ببینید.

در تصویر زیر 4 انیمیشن محبوب را که در سال 2023 می‌توانید بیننده‌ی آن‌ها باشید را می‌بینید.

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023

سال 2022 بالاخره شاهد بازگشت صنعت فیلم به شکلی عظیم بودیم، و مسلماً بهترین سال برای فیلم‌ها پس از مدت زمانی طولانی بوده است، با هزاران فیلم فوق‌العاده روی پرده‌های سینما. اگر از طرفداران فیلم‌های ترسناک، فیلم‌های اکشن، فیلم‌های رام کام و حتی فیلم‌های ابرقهرمانی باشید، بدون شک سال ۲۰۲۲ به‌طور گسترده برای شما شگفت‌انگیز بوده.

یکی از ژانرهایی که به شدت مظلوم واقع شدند، فیلم‌های انیمیشنی بودند. فیلم‌های انیمیشنی، از Lightyear گرفته تا پینوکیو گیلرمو دل تورو، و حتی Bob’s Burgers، در سال 2022 اکران شدند و قطعا شما هم آن‌ها را دیده‌اید. به نظر می‌رسد سال 2023 با انتشار چند انیمیشن جدید و هیجان انگیز از کمپانی‌های بزرگی مثل دیزنی، دریم ورکس، پیکسار، ایلومینیشن، آردمن، نتفلیکس و موارد دیگر، این روند را حفظ کند. در ادامه مورد انتظارترین فیلم های انیمیشنی سال 2023 هستند.

با نزدیک بودن پایان سال 2022، اطلاعات زیادی درباره بهترین انیمیشن ها در سال 2023 منتشر شده است. از تنها یک پوستر خالی گرفته تا تریلرهای چند دقیقه‌ای، بهترین انیمیشن های جدید در سال 2023 با انتشار خبر اکران خود، علاقه‌مندان این نوع رسانه را بسیار هیجان زده کرده است. ما همچنین در این نوشتار قصد داریم به سوال امسال انیمیشن چی ببینیم و بهترین انیمیشن امسال پاسخ دهیم.

بهترین انیمیشن های 2023

مقالات مکمل:

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن‌های 2023

هر سال انیمیشن‌هایی با ژانرهای مختلفی مانند، اکشن، ترسناک، علمی‌تخیلی یا کمدی منتشر می‌شوند که بسیار سرگرم کننده هستند. تمام انیمیشن‌هایی که در فهرست بهترین انیمیشن های سال 2023 قرار گرفته‌اند تاریخ انتشارشان و در صورت وجود، تریلر آنها نیز قرار گرفته شده است. پس اگر می‌خواهید با انیمیشن های جدید امسال آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمیشن 2023 بپردازیم.

شما همراهان عزیز می‌توانید ادامه این مقاله را به شکل کامل از طریق لینک زیر در سایت فیگار مطالعه کنید:

بهترین انیمیشن های 2023 که حتما منتظرش هستید + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر