;
coinex

آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic5 Lite) با اسنپدراگون 695 و شارژر 40 واتی رونمایی شد

شرکت آنر از نسخه اروپایی گوشی Honor X9a خود با نام متفاوت آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic5 Lite) به صورت رسمی در کشور فرانسه رونمایی کرد.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که شرکت آنر پیش از برگزاری رویداد بزرگ MWC، از گوشی Magic5 Lite خود در کشور فرانسه رونمایی کرده است. در واقع این گوشی همان Honor X9a می‌باشد که اکنون با نامی متفاوت در بازار موبایل کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

قیمت و مشخصات فنی آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic5 Lite)

گوشی Honor Magic5 Lite دارای یک صفحه نمایش منحنی 6.67 اینچی اولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نو سازی 120 هرتزی است. این نمایشگر که از رنگ‌های 10 بیتی و فناوری کاهش نور (PWM) 1920 هرتزی پشتیبانی می‌کند از یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای برخوردار است. در بالای این صفحه نمایش نیز یک سوراخ پانچ کوچک جهت قرار گیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

آنر مجیک 5 لایت

در پنل پشتی آنر Magic5 Lite یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. همپنین مجیک 5 لایت در بخش سخت افزاری به چیپست اسنپدراگون 695 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی اشاره کرد.

Honor Magic5 Lite در سه رنگ مشکی، سبز زمردی و نقره‌ای تولید شده و پیش‌ سفارش نسخه پایه (6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی)‌ آن در کشور فرانسه از تاریخ 20 فوریه با قیمت 379 یورو آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر مجیک 5 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر