;
coinex

شرایط فروش سایپا 2 اسفند 1401 [+قیمت]

شرایط فروش سایپا 2 اسفند 1401 اعلام شد. سایپا قصد دارد در این طرح فروش 4 مدل از محصولات خود را در طرح پیش‌فروش ارائه دهد.

شرایط فروش سایپا 2 اسفند 1401 برای طرح پیش‌فروش این شرکت اعلام شد. شرکت سایپا جمعاً 4 مدل خودرو در این طرح درنظر گرفته است که عبارتنداز: ساینا اس دوگانه سوز، کوییک مدل GX، کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر مدل GX که هرکدام قیمت مختص به خود را دارند. بنا به اعلام این شرکت، قیمت خودورها در زمان تحویل، به نرخ روز دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جریمه مالی بهمن موتور به علت گرانفروشی ؛ اولتیماتوم دولت به خودروسازان خصوصی!

شرایط فروش سایپا 2 اسفند 1401

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد خودروهای ساینا و کوییک را در مدل‌های مختلف در قالب طرح پیش فروش عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۱۰ صبح ۲ اسفند ۱۴۰۱ به مشتریان عرضه کند. البته مشتریان تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ باید حساب کاربری خود را ایجاد کنند. در ادامه، جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا در اسفند ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش سایپا 2 اسفند 1401 اعلام شد

در این طرح، ساینا اس دوگانه سوز با پیش پرداخت ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک آر اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک آر مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. قیمت خودرو هم همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش سایپا 2 اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر