;
coinex

مدیرعامل جدید توییتر تا پایان سال 2023 معرفی می‌شود

مدیرعامل جدید توییتر تا پایان سال جاری میلادی جایگزین ایلان ماسک می‌شود. ماسک این خبر را تأیید و به سؤالات خبرنگاران در این‌خصوص پاسخ داده است.

به گفته مالک و مدیرعامل فعلی توییتر، مدیرعامل جدید توییتر تا پایان سال 2023 میلادی معرفی خواهد شد. ماسک به سؤالاتی که در این مورد از جانب یک خبرنگار پرسیده شده، پاسخ داده و اعلام کرد که، اول باید زیرساخت‌ها و تشکیلات این شبکه اجتماعی را به ثبات برسانیم و بعد باید از نظر مالی خیالمان را راحت کنیم. همه اتفاقات گویا تا پایان سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آزادسازی تبلیغات ماری جوانا در توییتر ؛ رقابت با متا برای فروش وید بیشتر!

مدیرعامل جدید توییتر جایگزین ایلان ماسک می‌شود

مدیرعامل توییتر اعلام کرد اواخر سال۲۰۲۳، زمان خوبی برای پیدا کردن جانشین برای اداره این پلتفرم شبکه اجتماعی خواهد بود. ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل توییتر به تازگی و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی اینکه آیا مدیرعامل جدیدی برای توییتر پیدا کرده است و چه زمانی این شخص، استخدام خواهد شد، گفت:

تصور می‌کنم باید اول تشکیلات را به ثبات برسانم و مطمئن شوم که از نظر مالی، در موقعیت مطلوبی قرار دارد و نقشه راه محصول، به شکل واضحی چیده شده است.

وی اظهار کرد: «نمی‌دانم، حدس می‌زنم احتمالا تا آخر امسال، زمان خوبی برای پیدا کردن فردی برای اداره توییتر باشد؛ زیرا تصور می‌کنم این شرکت تا آخر امسال باید به وضعیت باثباتی برسد.»

مدیرعامل جدید توییتر جایگزین ایلان ماسک می‌شود
مالک توییتر از اکتبر گذشته که این شرکت را خریداری کرد، اظهار کرده بود قصد دارد در مقطعی، سمت مدیرعاملی را واگذار کند اما هرگز به زمان مشخصی اشاره نکرده بود. یک منبع آگاه اظهار کرده بود:

ایلان ماسک در دسامبر، جست‌وجو برای یک مدیرعامل جدید را آغاز کرده است. با این حال، او که همزمان مدیرعامل شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و توییتر است، سابقه طولانی در از دست دادن مهلت‌های تعیین‌شده از سوی خود او و خلف وعده برای عرضه محصولات جدید دارد.

ماسک ۲۱دسامبر در توییتر گفته بود به محض اینکه فردی را پیدا کند که به حد کافی احمق باشد تا این شغل را قبول کند، از مدیرعاملی توییتر استعفا خواهد داد. وی افزوده بود: «تنها تیم‌های نرم‌افزار و سرورها را اداره خواهد کرد.»

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک چند روز قبل از این اظهارات، یک نظرسنجی در توییتر برگزار کرده و از کاربران پرسیده بود آیا باید از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کند. اکثر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، رای مثبت داده بودند.

ماسک ۵۱ساله که توییتر را در قراردادی به ارزش ۴۴میلیارد دلار خرید، درباره اقداماتش برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست در این پلتفرم صحبت کرد و گفت می‌خواهد توییتر، منبع حقیقت باشد و شرکت‌ها، مدیران عامل دیگر و وزیران را تشویق کرد صادقانه صحبت کنند، حتی اگر باعث شود هدف انتقاد قرار بگیرند.

وی گفت: «داشتن کمی انتقاد، خوب است. آن‌قدر هم بد نیست. من در توییتر همیشه هدف انتقاد هستم.» مدیرعامل توییتر در پاسخ به اینکه آیا استفاده از شبکه اجتماعی را برای فرزندانش محدود کرده است، گفت:

تلاشی نکردم تا دسترسی فرزندانم به شبکه اجتماعی را محدود کنم؛ اما شاید این اشتباه باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص احتمال معرفی مدیرعامل جدید توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر