;
coinex

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد [+لینک دانلود و آموزش نصب]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 منتشر شد. طبق روال همیشگی، شیائومی در بسته به‌روزرسانی خود، رابط کاربری MIUI 14 را نیز قرار داده است.

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 همراه با رابط کاربری جدید و پیشرفته MIUI 14 منتشر شد. حالا این گوشی جذاب نیز دومین آپدیت بزرگ نرم‌افزاری خود را دریافت کرده است. گوگل نیز در این بسته به‌روزرسانی وصله امنیتی ژانویه 2023 خود را قرار داده است تا کاربران خیالشان از بایت امنیت دستگاه خود راحت باشد. در ادامه می‌توانید فایل دانلودی آپدیت را دریافت و نحوه نصب آن را بیاموزید.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 جی تی منتشر شد [+آپدیت MIUI 14]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 منتشر شد

آپدیت MIUI 14 که به‌تازگی برای شیائومی Mi11 منتشر شده است، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد و آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و سازنده‌تر برای کاربران تبدیل می‌کند.

این گوشی در سال 2021 و اولین بار با MIUI 12.5 بر پایه اندروید 11 راهی بازار شد. با به‌روزرسانی شیائومی Mi 11i MIUI 14 که امروز منتشر شد، این دستگاه دومین به‌روزرسانی اندروید و سومین به‌روزرسانی MIUI خود را دریافت کرد.

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 منتشر شد

زبان طراحی اصلاح‌شده، نمادهای فوق‌العاده جدید، ویجت‌های حیوانات و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته از جمله ویژگی‌های جدید این گوشی پس‌ از دریافت آپدیت MIUI 14 خواهند بود.

رابط کاربری شیائومی که با نام MIUI شناخته می‌شود، به قابلیت‌های شخصی‌سازی بالا معروف است. هرساله با انتشار آپدیت جدیدی از این رابط کاربری، سیل وسیعی از شخصی‌سازی‌ها به دستگاه‌های شیائومی اضافه می‌شود.

نسخه جدید MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13، بهینه‌سازی‌ها و پیشرفت‌های زیادی را برای کاربران به همراه دارد. شماره ساخت آپدیت V14.0.3.0.TKKMIXM است.

به روز رسانی با شماره نسخه MIUI 14.0.2.0 TKKMIXM و حجم 4.3 گیگابایت آغاز می‌شود. طبق گزارش به‌روزرسانی، یک MIUI پایدار مبتنی بر اندروید 13، وصله امنیتی ژانویه 2023 و جستجوی پیشرفته در تنظیمات معرفی شده است.

البته آپدیت فعلی چند ویژگی جدید از جمله Photon Engine برای کاهش مصرف انرژی را نیز معرفی کرده است. MIUI در حال حاضر از حافظه کمتری استفاده می‌کند و در دوره زمانی طولانی‌تری سریع و پاسخگو است. MIUI 14 تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود را از حافظه آزاد کرده و استفاده از حافظه برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به‌شدت کنترل می‌کند.

توجه به جزئیات در این آپدیت جدید، شخصی‌سازی را دوباره تعریف می‌کند و آن را به سطح جدیدی می‌رساند. آیکون‌های فوق‌العاده همچنین ظاهر جدیدی به صفحه اصلی شما می‌دهند. صفحه اصلی و طرح‌های زمینه را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا بتوانید از نمادهای جدید بهره ببرید.

پوشه‌های صفحه اصلی برنامه‌هایی را که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید برجسته می‌کنند و جستجو در تنظیمات اکنون پیشرفته‌تر شده است. وضعیت امنیت سیستم نیز پس‌از به‌روزرسانی افزایش خواهد یافت.

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 منتشر شد

چطور آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi Mi 11i را دریافت کنیم؟

شیائومی Mi 11i جدیدترین تلفنی است که شروع به دریافت ارتقای مورد انتظار اندروید 13 با MIUI 14 پایدار می‌کند. عرضه به‌کاربران جهانی منحصراً برای اعضای Mi Pilot محدود شده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده عرضه عمومی شود.

از آنجایی که این به روز رسانی در مرحله اول محدود به کاربران خاصی می‌باشد، استفاده از لینک دانلود ممکن است هنگام نصب با خطا مواجه شود. اما اگر هیچ باگی سر راهتان سبز نشود‌‌، شما می‌توانید آپدیت MIUI 14 برای شیائومی Mi11 را از طریق MIUI Downloader دانلود کنید.

دانلود آپدیت Android 13 برای گوشی Xiaomi Mi 11i

  • نام دستگاه: Xiaomi Mi11
  • نسخه: MIUI 14.0.2.0 TKKMIXM
  • نوع: پایدار بتا
  • منطقه: نسخه جهانی
  • اندروید: ۱۳ سطح وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۲
  • لینک دانلود: کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بروزرسانی اندروید 13 شیائومی می 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر