;
coinex

تست سقوط از ارتفاع گلکسی S23 پلاس ناامیدکننده است! [+فیلم]

نتایج تست سقوط از ارتفاع گلکسی S23 پلاس منتشر شد. ظاهراً نسل جدید پرچمدارهای سامسونگ مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می‌دهند.

براساس نتایج تست سقوط از ارتفاع گلکسی S23 پلاس، جدیدترین پرچمدار سامسونگ توانسته موفقیت بزرگی کسب کند. کانال یوتیوب PBKReviews به‌عنوان یک مرجع بررسی و سنجش مقاومت بدنه گوشی‌های هوشمند در دنیا شناخته شده است. این مرجع این‌بار به سراغ گلکسی اس 23 پلاس رفته تا ببیند که این گوشی در برابر ضربه و فشار از بالا چقدر مقاومت دارد. در ویدئوی زیر نتایج تست سقوط گلکسی اس 23 پلاس را ببینید.

بیشتر بخوانید: نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ اپل بازهم از سامسونگ شکست خورد!

نتایج تست سقوط از ارتفاع گلکسی S23 پلاس منتشر شد

هفته گذشته، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S23 اولترا کالبدشکافی و تست مقاومت خود را با موفقیت پشت سر گذاشت که این موضوع از از تعمیر آسان و دوام فوق‌العاده آن خبر می‌دهد. حالا نوبت به دستگاه میانی این خانواده، یعنی گلکسی S23 پلاس رسیده تا تست مقاومت سقوط از ارتفاع را تجربه کند.

گلکسی S23 اولترا در تست مقاومت خود، زمانی که از ارتفاع به اندازه کمر انسان به زمین سقوط کرد، دچار شکستگی شد. گفته می‌شود نمایشگر خمیده پرچمدار سامسونگ می‌تواند مقصر راحت شکسته شدن دستگاه باشد و انتظار می‌رود که S23 پلاس با نمایشگر شیشه‌ای تخت خود، عملکرد بهتری داشته باشد. ویدیو تست مقاومت گلکسی S23 پلاس که توسط کانال یوتیوب PBKReviews انجام شده را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

سامسونگ در پنل پشتی و نمایشگر S23 اولترا از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده کرده است و S23 پلاس نیز به همین ویژگی مجهز شده است. اما با وجود نمایشگر تخت و بهره‌مندی از آخرین نسخه گوریلا گلس، S23 پلاس در تست مقاومت سقوط از ارتفاع خود عملکرد چندان خوبی نداشت و حتی در مرحله اول آن (سقوط از ارتفاع کمر) نیز با ترک‌هایی در نمایشگر خود روبرو شد.

هرچند نمایشگر شیشه‌ای دستگاه حتی در اولین مرحله از تست سقوط خود دچار شکستگی و ترک‌خوردگی شد، شکاف‌های این دستگاه به‌طور قابل‌توجهی از ترک‌های روی پنل منحنی گلکسی S23 اولترا کوچک‌تر است. با این حال، در هر دو مورد، نمایشگر لمسی دستگاه‌ها همچنان محتوا را بدون مشکل نمایش می‌دهد و هیچ مشکلی نیز در ورودی لمسی آن‌ها وجود ندارد.

در اخبار دیگر مربوط به سری S23 سامسونگ، اخیراً گفته شده بود که سامسونگ احتمالاً اواخر سال 2023 گلکسی S23 FE را معرفی می‌کند. دستگاه مقرون‌به‌صرفه خانواده Fan Edition غول فناوری که سال گذشته به دلیل کمبود جهانی تراشه عرضه نشد، اکنون یک بار دیگر ظاهراً قرار است در دسترس علاقه‌مندان خود قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تست سقوط از ارتفاع گلکسی S23 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر