;
coinex

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11i منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11i هم از راه رسید. شیائومی آپدیت رابط کاربری MIUI 14 را نیز در بسته به‌روزرسانی خود جای داده است.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11i هم مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر شیائومی منتشر شد. آنطور که پیداست شیائومی روند به‌روزرسانی گوشی‌هایش به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری را سرعت بخشیده است. ازاین‌رو این شرکت این‌بار به سراغ Xiaomi 11i رفته و نسخه جدید اندروید، رابط کاربری MIUI 14 و وصله امنیتی جدید گوگل را نیز برای این گوشی ارائه کرده است. با ما باشید تا از تغییرات Xiaomi 11i بعد از به‌روزرسانی مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 جی تی منتشر شد [+آپدیت MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11i به همراه MIUI 14 منتشر شد

آپدیت MIUI 14 را برای گوشی‌های خانواده Xiaomi 11i منتشر شد. شیائومی 11i و 11i هایپرشارژ، جزو میان‌رده‌های محبوب این کمپانی هستند که اکنون می‌توانند طعم اندروید ۱۳ را می‌چشند.

گوشی‌های سری Xiaomi 11i، جدیدترین محصولات غول چینی هستند که کاربران هندی خبر از دریافت آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ روی آن‌ها را داده‌اند. این بروزرسانی پیشرفت چشمگیری در رابط کاربری، سوپر آیکون‌ها (آیکون‌های سایز بزرگ) و مدیریت بهتر باتری گوشی‌ها را به‌همراه دارد. اما همراه این‌ها، پچ امنیتی ژانویه ۲۰۲۳ را هم در دسترس کاربران می‌گذارد.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11i به همراه MIUI 14 منتشر شد

صاحبان دو گوشی شیائومی 11i و 11i HyperCharge از امروز می‌توانند طعم جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI شیائومی را بچشند. این رابط کاربری جدید امکانات جدید و بسیار جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بنابراین به‌هیچ عنوان آن را از دست ندهید و بررسی کنید که آیا این بروزرسانی برای گوشی شما در ایران هم منتشر شده یا خیر.

برخی از کاربران با دریافت یک نوتیفیکیشن از طرف گوشی، متوجه این بروزرسانی شده‌اند. اما این نوتیفیکیشن ممکن است برای همه ارسال نشود، بنابراین می‌توانید به‌‌صورت دستی با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی و سپس بخش System updates، دریافت آن را بررسی کنید.

تغییرات خیره‌کننده Xiaomi 11i بعد از به‌روزرسانی MIUI 14

یکی از چشمگیرترین تغییراتی که اندروید ۱۳ و می یو آی ۱۴ شیائومی ارائه می‌کنند، بهبود رابط کاربری است. بعد از آپدیت، گوشی شما روان‌تر و سریع‌تر خواهد شد. این بروزرسانی مصرف حافظه رم را کاهش می‌دهد و همین می‌تواند تجربه کاربری روان‌تری را فراهم کند.

علاوه بر این، گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی هر چه بیشتر گوشی مثل Super Icons و Home Screen Folder وجود دارد که هر یک باعث بهتر شدن صفحه اصلی گوشی شما و آسان‌تر شدن استفاده از دیوایس می‌شود. Super Icons یکی از نوآورانه‌ترین راه‌هایی است که آیکون برنامه‌ها را روی صفحه هوم گوشی شما به‌نمایش بگذارد. با این کار به‌راحتی و خیلی سریع می‌توانید به اپلیکیشن‌های محبوب خود دسترسی پیدا کنید.

در کنار آن، پچ امنیتی ژانویه ۲۰۲۳ گوگل نیز امنیت دستگاه شما را بالاتر خواهد برد که می‌تواند اهمیت فراوانی داشته باشد. در مجموع، اگر صاحب دو گوشی سری Xiaomi 11i هستید، با آپدیت MIUI 14 شاهد تغییرات چشمگیری روی دستگاه خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 شیائومی 11i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر