;
coinex

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم عرضه شد [+ فیلم]

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم منتشر شد. چرا با وجود اینکه گوگل چت‌بات اختصاصی خود (Bard) را توسعه داده، در گوگل کروم از چت‌بات ChatGPT استفاده کرده است؟

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم عرضه شد. آنطور که پیداست یکی از توسعه‌دهندگان گوگل کروم، توانسته افزونه‌ای به نام چت‌بات ChatGPT را با استفاده از نسخه ساده‌تر این چت‌بات بسازد که در کوچک کردن توییت‌های طولانی کاربرد دارد.

کاربران نسخه دسکتاپ توییتر برای کوتاه کردن توییت‌های این شبکه اجتماعی به‌دنبال راه‌حلی کاربردی می‌گشتند زیرا اساساً ماهیت توییتر نیز به توییت‌های کوتاه برمی‌گردد. حالا با این افزونه خیال کاربران از این بایت راحت شده است.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت بعد از بینگ، قصد تجهیز ویندوز 11 به ChatGPT را دارد!

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم منتشر شد

یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل با مدل زبانی GPT-3 (نسخه‌ی ساده‌تر فناوری به‌کاررفته در ChatGPT) افزونه‌ای ساخته است که توییت‌های طولانی را خلاصه می‌کند.

یکی از تغییرات مهمی که ایلان ماسک در توییتر اعمال کرد، تغییر قیمت سرویس اشتراکی Twitter Blue به ماهانه هشت دلار بود. این سرویس اشتراکی مدتی قبل میزبان قابلیت جدیدی برای ارسال توییت‌های طولانی شد. در این توییت‌ها محدودیت کاراکتر از ۲۴۰ به ۴٬۰۰۰ مورد می‌رسد.

کاربران توییتر سال‌ها است به خواندن پست‌های کوتاه عادت کرده‌اند و همچنان رابطه‌ی خوبی با توییت‌های طولانی ندارند. هوش مصنوعی که در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی تجربه کرده است، اکنون می‌تواند نکات مهم متن‌های طولانی را استخراج کند.

یک توسعه‌دهنده، افزونه‌ی جدیدی به نام Summarize Tweet: I Ain’t Reading All That برای موتور کرومیوم توسعه داده است که از مدل زبانی GPT-3 برای تحلیل توییت‌های طولانی و تبدیل آن‌ها به توییت‌های کوتاه با حداکثر ۲۴۰ کاراکتر استفاده می‌کند. این افزونه عملکرد سریعی دارد، منابع زیادی را در سیستم درگیر نمی‌کند و استفاده از آن ساده است.

افزونه‌ی جدید را می‌توانید از فروشگاه آنلاین گوگل کروم برای این مرورگر دانلود کنید. پس از نصب، با کلیک روی گزینه‌ی I Ain’t Reading All That می‌توانید توییت‌های طولانی را خلاصه کنید. این افزونه روی تمامی مرورگرهای ساخته‌شده با کرومیوم نظیر اج و ویوالدی نیز کار می‌کند.

خلاصه‌سازی متن یکی از اصلی‌ترین ابزارهای نسخه‌ی جدید اج است. مایکروسافت به‌هنگام معرفی این نسخه گفت اج جدید از هوش مصنوعی پیشرفته‌تر از ChatGPT استفاده می‌کند که توانایی خلاصه کردن متن‌های طولانی را دارد. مایکروسافت همچنین هوش مصنوعی را به موتور جست‌و‌جوی بینگ اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره افزونه ChatGPT برای گوگل کروم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر