;
coinex

مایکروسافت برای استفاده روزانه از بینگ جدید محدودیت وضع می‌کند!

مایکروسافت به‌منظور کاهش اشتباهات مدل هوش مصنوعی بینگ قصد اعمال محدودیت در استفاده روزانه از بینگ جدید به میزان حداکثر 50 سؤال در روز را دارد.

بنابر اعلام مایکروسافت، چت طولانی مدت با بینگ جدید منجر به شکل‌گیری خطا خواهد شد. در همین راستا حالا مایکروسافت از قصد خود برای ایجاد محدودیت‌هایی در استفاده روزانه از بینگ جدید خبر داده است. این اقدام پس از اینکه گزارش‌هایی مبنی بر توهین این موتور جستجو به کاربران و ارائه اطلاعات نادرست منتشر شد، در دستور کار قرار گرفت. بنابراین با توجه به این محدودیت امکان طرح حداکثر 50 سؤال در روز یا پنج سؤال در هر جلسه از هوش مصنوعی بینگ‌ وجود دارد.

با توجه به این تغییر جدید، هنگامی که کاربران پنج سؤال خود را بپرسند، بینگ از آن‌ها درخواست می‌کند که طرح یک موضوع جدید را آغاز کنند تا از ایجاد چت طولانی و پشت سر هم جلوگیری شود.

مایکروسافت در پست جدید وبلاگ بینگ در این رابطه توضیح داد: «داده‌های ما نشان داده است که اکثر افراد پاسخ‌هایی را که به دنبال آن‌ها هستند را در 5 نوبت پیدا می‌کنند و تنها حدود 1 درصد از مکالمات چت بیش از 50 پیام دارند».

بیشتر بخوانید: کاهش ارزش سهام مایکروسافت در نتیجه مشکلات چت بات بینگ

محدودیت استفاده روزانه از بینگ جدید ؛ تغییر جدیدی از مایکروسافت

اخیراً مایکروسافت هشدارهایی را درباره برگزاری جلسات چت طولانی مدت با 15 سؤال یا بیشتر داده بود و این امر را باعث ارائه پاسخ‌های غیرمفید یا برخلاف لحن مناسب از سوی Bing می‌دانست. لذا طبق توضیح مایکروسافت شروع مکالمه جدید پس از پنج سؤال منجر به گیج شدن مدل هوش مصنوعی آن نخواهد شد.

استفاده روزانه از بینگ جدید

مایکروسافت ضمن بررسی مشکلات فنی و همچنین ارائه اصلاحات به‌طور هفتگی جهت بهبود جستجو و پاسخ‌ها، درصدد بهبود عملکرد نسخه جدید بینگ با هوش مصنوعی ChatGPT خواهد بود. هفته گذشته غول فناوری اعلام کرد که هرگز در اهداف خود نمی‌دید که مردم از رابط چت بینگ به‌منظور سرگرمی‌های اجتماعی یا به عنوان ابزاری جهت کشف عمومی‌تر جهان بهره ببرند.

این غول ردموندی البته هم‌اکنون مشغول ارائه راهکارهایی برای بهبود لحن بینگ است، اما هنوز زمان رفع این محدودیت‌ها مشخص نشده است. مایکروسافت در پایان پست خود بیان داشت: «همانطور که به دریافت بازخوردهای جدید ادامه می‌دهیم، افزایش محدودیت‌ها در جلسات چت را بررسی خواهیم کرد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص محدودیت مایکروسافت برای استفاده روزانه از بینگ جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر