;
coinex

الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی در سال 1402

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در صفحه توییتری خود از الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی به دنبال مصوبه اخیر این کمیسیون از سال آینده خبر داده است.

«هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 مجلس شورای اسلامی، اخیراً در صفحه شخصی توییتری خود بیان داشت: «طبق مصوبه جدید این کمیسیون، تمام افراد در سال آینده برای سوخت‌گیری باید از کارت شخصی استفاده کنند. البته برای مواقع اضطراری که افراد ممکن است کارت خود را گم کنند، وزارت نفت نیز کارت اضطراری با شرایط خاص را در نظر خواهد گرفت».

بیشتر بخوانید: افزایش 10 برابری هزینه صدور کارت سوخت

طرح الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی

در متن توییتری این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در مورد الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در سال آینده ذکر شده است:

«در ‎کمیسیون تلفیق مصوب شد تا تمام افراد جامعه از ‎کارت سوخت شخصی استفاده کنند. این کار موانع زیادی برای قاچاق ‎سوخت ایجاد خواهد کرد. وقتی سوخت گران نمی‌شود، برای حفظ ثروت ملی لازم است بر توزیع آن نظارت بیشتری انجام شود».

الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی

وی در بخش پایانی توضیحات خود نوشت: «البته ممکن است معدودی هم کارت را گم کنند؛ وزارت نفت باید برای آنها کارت اضطراری در نظر بگیرد. البته می‌بایست استفاده‌کنندگان مشخص باشند. در شرایطی که فاصله قیمتی ‎بنزین داخل کشور با خارج، 10 برابر است و مصرف هم بسیار بالاست، باید بر توزیع آن کنترل جدی داشته باشیم».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر