;
coinex

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 ؛ تیم لبران و تیم یانیس (NBA All Star 2023)

تیم لبران و تیم یانیس در ادامه فصل آل استارز NBA بامداد 1 اسفند و از ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 با ما در تکراتو همراه باشید.

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 را از بخش پخش زنده در وب سایت تکراتو تماشا کنید. دو تیم یاران لبران جیمز و یانیس آنته‌توکومپو بامداد امروز از ساعت 4:30 به وقت ایران در سلت لیک سیتی یوتا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده آل استار NBA امروز 1 اسفند 1401

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401

لبران جیمز برای نوزدهمین بار برای حضور در آل استار انتخاب شد و در این زمینه به رکورد کریم عبدالجبار رسید. جیمز که در مجموع هم بیشترین رای را در آل استار امسال دارد، کاپیتان یکی از تیم هایی خواهد بود که روز 19 فوریه (30 بهمن) در سلت لیک سیتی آل استار را برگزار می کند. کاپیتانی تیم کنفرانس شرق هم به بازیکنی رسید که بیشترین رای را در بین بازیکنان شرق آورد و او کسی نیست جز یانیس آنته توکومپو.

استارترهای کنفرانس شرق

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 ؛ تیم لبران و تیم یانیس (NBA All Star 2023)
پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401
  • یانیس آنته توکومپو (میلواکی باکس)
  • کوین دورنت (بروکلین نتس)
  • جیسن تیتم (بوستون سلتیکس)
  • داناوان میچل (کلیولند کاوالیرز)
  • کایری اروینگ (بروکلین نتس)

استارتر های کنفرانس غرب

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 ؛ تیم لبران و تیم یانیس (NBA All Star 2023)
پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401
  • لبران جیمز (لس آنجلس لیکرز)
  • نیکولا یوکیچ (دنور ناگتس)
  • زایان ویلیامسن (نیواورلینز پلیکانز)
  • استفن کری (گلدن استیت وریرز)
  • لوکا دانچیچ (دالاس ماوریکس)

پخش زنده آل استار 2023

بازی آل-استار ان‌بی‌ای (NBA All-Star) تورنمنت سالانه‌ای است که توسط انجمن ملی بسکتبال با حضور بازیکنان ستاره لیگ‌ها از کنفرانس شرق در برابر همتایان خود از کنفرانس غرب و سلبریتی‌ها در ۳ شب برگزار می‌شود. این رویداد برجسته برای اولین بار در بوستون گاردن به تاریخ ۲ مارس ۱۹۵۱ برگزار شد.

بازیکنان اصلی هر تیم با ترکیبی از رأی هواداران، بازیکنان و رسانه‌ها انتخاب می‌شود، در حالی که سرمربیان هفت بازیکن ذخیره را از کنفرانس‌های مربوط به خود انتخاب می‌کنند بنابراین هر تیم یک لیست ۱۲ نفره دارد. مربیان مجاز به رای دادن به بازیکنان خود نیستند. اگر بازیکن منتخب به دلیل مصدومیت نتواند در این بازی شرکت کند، مأمور عالی‌رتبه NBA جایگزینی را انتخاب می‌کند.

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 ؛ تیم لبران و تیم یانیس (NBA All Star 2023)
پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401

از سال ۲۰۱۸، بازیکنان با بیشترین آراء در هر کنفرانس به عنوان کاپیتان تیم تعیین می‌شوند و می‌توانند اعضای تیم خود را بدون توجه به کنفرانس انتخاب کنند. لبرون جیمز و استفان کری اولین بازیکنانی بودند که کاپیتان تیم شدند و اعضای تیم خود را انتخاب کردند.

ایده برگزاری بازی آل-استار در طی ملاقات موریس پودولوف رئیس NBA، مدیر تبلیغات NBA هاسکل کوهن و مالک بوستون سلتیکس والتر آ. براون شکل گرفت.

کوهن برای جلب توجه مجدد مردم به لیگ، اعضای لیگ را به میزبانی یک بازی نمایشی با حضور بهترین بازیکنان لیگ، چیزی شبیه به بازی آل-استار لیگ برتر بیسبال آمریکا، پیشنهاد داد. گرچه اکثر افراد، از جمله پودولوف، نسبت به این ایده بدبین بودند، اما براون همچنان اطمینان داشت که این ایده موفقیت‌آمیز خواهد بود، و حتی پیشنهاد میزبانی بازی و جبران تمام هزینه‌ها یا ضررهای احتمالی ناشی از بازی را داد.

نخستین بازی آل-استار NBA در ۲ مارس ۱۹۵۱ در بوستون گاردن برگزار شد، جایی که آل-استار غربی با نتیجه ۱۱۱–۹۴ تیم آل-استار شرقی را شکست داد. اد ماکولی از بوستون سلتیکس به عنوان اولین با ارزش‌ترین بازیکن آل-استار NBA نامگذاری شد.

در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۷، NBA و NBPA تغییراتی را در قالب بازی اعلام کردند که از سال ۲۰۱۸ اعمال شد. به جای تقسیم‌بندی بر پایه کنفرانس، بازیکنان هر کنفرانس با بیشترین آرا، به عنوان کاپیتان تیم‌ها انتخاب می‌شوند و بقیه اعضای تیم چون بازیکنان اصلی و ذخیره‌ها را بدون توجه به کنفرانس، انتخاب می‌کنند.

نحوه انتخاب بازیکنان هر کنفرانس

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 ؛ تیم لبران و تیم یانیس (NBA All Star 2023)

پنج نفر اصلی از هر کنفرانس شامل سه بازیکن جلو و دو گارد است که با ترکیبی از رای هواداران، بازیکنان و رسانه‌ها انتخاب می‌شوند. از سال ۲۰۱۷، NBA میزان تأثیرگذاری رأی‌ها را به این صورت مشخص کرد: رأی هواداران ۵۰٪، و رای بازیکنان و رسانه‌ها هر کدام ۲۵٪ NBA در سال ۲۰۰۳ رای‌گیری در آل-استار را به سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و چینی برای رای دهی هواداران به بازیکنان اصلی آغاز کرد.

مربیان NBA برای انتخاب بازیکنان ذخیره کنفرانس‌های مربوط به خود رای می‌دهند، اما نمی‌توانند بازیکنان را از تیم خود انتخاب کنند. اگر بازیکنان چند موقعیتی مدنظر باشند، مربیان ترجیح می‌دهند به بازیکنی در موقعیتی که «بیشترین نفع را برای تیم آل-استار دارد» رأی دهند، صرف نظر از اینکه موقعیت آن بازیکن در رأی‌گیری آل-استار یا جدول امتیازات NBA چه بوده‌است.

اگر بازیکن منتخب به دلیل مصدومیت نتواند در این بازی شرکت کند، مأمور عالی‌رتبه NBA جایگزینی را انتخاب می‌کند. اگر این جایگزین برای یک بازیکن اصلی باشد، مربی تیم هم می‌تواند اعمال نظر کند و فقط به نظر مأمور عالی‌رتبه محدود نمی‌شود.

از سال ۲۰۱۸، بازیکنانی که بیشترین رأی در هر کنفرانس را کسب کرده‌اند به عنوان کاپیتان تیم تعیین می‌شوند و می‌توانند اعضای تیم خود از جمله بازیکنان اصلی و ذخیره‌ها را بدون توجه به کنفرانس انتخاب کنند. لبرون جیمز و استفان کری اولین بازیکنانی بودند که در قالب جدید و در ۲۵ ژانویه بازیکنان را برای بازی آل-استار ۲۰۱۸ NBA انتخاب کردند.

بازیکنان آل-استار را می‌توان از یک تیم انتخاب کرد. رکورد آن چهار نفر است که هشت بار اتفاق افتاده. اولین بار در سال ۱۹۶۲ بود که چهار بازیکن از بوستون سلتیکس و لس آنجلس لیکرز انتخاب شدند. آخرین باری که چهار بازیکن آل-استار از یک تیم انتخاب شدند بازی آل-استار ۲۰۱۷ بود، که همگی از تیم گلدن استیت واریورز بودند.

قوانین بازی آل استار

این بازی تحت قوانین عادی NBA انجام می‌شود، اما تفاوت‌های قابل توجهی با یک بازی معمولی وجود دارد. از آنجا که بازیکنان در این رویداد با رای هواداران انتخاب می‌شوند، بازیکنان گاهی بازی را در موقعیت‌های غیرمعمول شروع می‌کنند. به عنوان مثال، در بازی ۲۰۰۷، کوبی برایانت و تریسی مک گرادی به عنوان گاردهای کنفرانس غرب انتخاب شدند.از آنجا که هر دو بازیکن به‌طور معمول شوتینگ گارد بازی می‌کنند، برایانت بازی را به عنوان گارد پوینت آغاز کرد.

پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401 ؛ تیم لبران و تیم یانیس (NBA All Star 2023)
پخش زنده آل استار NBA امشب 1 اسفند 1401

گیم پلی بازی معمولاً شامل بازیکنانی می‌شود که سعی می‌کنند اسلم دانک و الیوپ بزنند و تلاش برای دفاع معمولاً محدود است. امتیاز نهایی به‌طور کلی بسیار بالاتر از یک بازی رقابتی معمولی در NBA است. اگر امتیازها نزدیک باشد، کوارتر چهارم رقابتی‌تر می‌شود. این قالب در سال ۲۰۲۰ تغییر یافت تا از Elam Ending استفاده شود.

در قوانین عادی Elam Ending، چهار دقیقه مانده به پایان بازی، زمان متوقف و یک امتیاز هدف تعیین و هر تیم که زودتر به این امتیاز برسد بازی را برنده می‌شود. در سال ۲۰۲۰، NBA در پایان کوارتر سوم ۲۴ امتیاز به هر تیم اضافه کرد (به افتخار کوبی برایانت، که یک ماه قبل در یک سقوط هلی کوپتر کشته شده بود). درحالی که تیم یانیس در پایان کوارتر سوم از تیم لبران ۱۳۳–۱۲۴ برتری داشت، امتیاز هدف ۱۵۷ تعیین و در نهایت تیم لبرون برنده مسابقه شد.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر