;
coinex

طرح فروش سایپا اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات و شرایط طرح فروش سایپا اسفند 1401 اعلام شد. شرکت سایپا در این طرح فروش 4 مدل خودرو را با شرایط خاص در نظر گرفته است.

طرح فروش سایپا اسفند 1401 از روز سه‌شنبه، 2 اسفند رأس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود. سایپا در این طرح‌ فروش که از دسته طرح‌های پیش‌فروش یکساله است، 4 مدل خودرو شامل سایپا کوییک GX، کوییک آر GX، کوییک آر اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز را با موعد تحویل یکساله (از آبان تا اسفند 1402) درنظر گرفته است. لازم‌به ذکر است که قیمت این محصولات قطعی نیست و احتمالاً با شرایط قیمت به‌روز به‌فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401 [+قیمت]

طرح فروش سایپا اسفند 1401

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش چهار محصول خود را ویژه اسفند ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

در این شرایط فروش محصولات سایپا کوییک GX، کوییک آر GX، کوییک آر اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز توسط گروه خودروسازی سایپا عرضه می شود. در این بخشنامه اعلام شده است که مانند شرایط فروش اخیر، نیاز به حساب وکالتی بوده و متقاضیان باید پیش از انجام ثبت نام، فرایند ایجاد حساب وکالتی مورد تایید را طی کنند.

بخشنامه فروش چهار محصول سایپا ویژه بهمن ۱۴۰۱ با دو سهمیه عادی و طرح جوانی جمعیت اعلام شده و صرفاً افرادی می توانند ساعت ۱۰ صبح ۲ اسفند ۱۴۰۱ خرید خود را تکمیل کنند که تا ساعت ۱۳ روز قبل (یعنی دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱) حساب کاربری خود را ایجاد کرده باشند و تایید حساب وکالتی را به دست آوردند.

طرح فروش سایپا اسفند 1401

در این طرح فروش قیمت خودروها قطعی نبوده و در زمان تحویل خودرو، قیمت بر اساس قوانین به مشتریان اعلام می شود. اعداد اعلام شده در این بخشنامه صرفاً ودیعه اولیه و پیش پرداخت بوده و ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی خودروها ندارند. موعد تحویل این چهار مدل خودرو توسط سایپا آبان تا اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش سایپا اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من امروز تا ساعت یک به علت شلوغی بانکها و انتقال پول به حساب بانک تجارت درگیر بودم ولحظه اخر که به نمایندگی رسیدم زمانش تمام شده بود لطفا تمدید کنید

    پاسخ