;
coinex

افشاگری مدیرعامل ایرانخودرو از رانت‌طلبی صداوسیما: درخواست خودرو بدون نوبت دارند! [+فیلم]

اخیرا ماجرای درخواست خودرو بدون نوبت توسط نهادهای مختلف حاکمیتی جنجال‌برانگیز شده و حتی واکنش رئیس جمهور را نیز به دنبال داشت.

همین چند روز پیش بود که برایتان از رانت خودرویی سازمان حج و زیارت و تخصیص بدون نوبت و ارزانتر خودروهای کرمان موتور برای این نهاد حاکمیتی نوشتیم. موضوعی که سازمان حج و زیارت با انتشار ابلاغیه‌ای رسمی، ضمن پذیرش همه شایعات آن را امری عادی و رایج خواند! 

اما در این آشفته‌ بازار خودرو، افزایش روزانه قیمت محصولات داخلی بی‌کیفیت و تقاضای شدید بازار، این ماجرا سروصدای زیادی در رسانه‌ها کرد و حتی صداوسیما نیز در گزارشی اختصاصی به آن پرداخت. در پایان رئیس جمهور هم در گفتگویی، تخصیص بدون نوبت خودرو را غیرقانونی اعلام کرد! حال اما مدیرعامل ایرانخودرو در واکنش به افشاگری‌های انجام شده در این حوزه گفته صداوسیما هم خواهان رانت خودرو بدون نوبت شده است!

درخواست خودرو بدون نوبت

مدیرعامل ایران خودرو با گلایه از صداو‌سیما گفت: «اگر‌ اختصاص خودرو به سازمان‌ها تخلف است چرا سازمان صداوسیما نامه زده و درخواست خودرو کرده است». دو ویدیوی زیر، اظهارات مهدی خطیبی مدیرعامل ایرانخودرو در خصوص رانت خودرویی صداوسیما است:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درخواست خودرو بدون نوبت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر