;
coinex

صرافی کوینکس : پلتفرمی مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

کوینکس که فعالیت خود را در کشور هنگ کنگ شروع کرد، توانست پس از مدت کوتاهی به یکی از نام‌های مشهور در دنیای صرافی‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شود. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال و فراهم‌کننده خدمات مختلف در مورد محصولات بلاکچینی است.

این صرافی چندین قابلیت دارد که آن را به یک گزینه جذاب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. کوینکس از دارایی‌های کریپتو و ارزهای فیات متعددی پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این صرافی حجم معاملات بالایی برای کریپتوکارنسی دارد و افراد مبتدی می‌توانند از اینترفیس ساده و جذاب آن به‌راحتی استفاده کنند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را بیشتر با صرافی کوینکس آشنا کنیم.

کوینکس چیست؟

کوینکس یکی از صرافی‌های پیشرو در دنیای کریپتوکارنسی است که خدمات متعددی هم در زمینه بلاکچین دارد. این صرافی محصولات متعددی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که سرمایه‌گذار هستند یا می‌خواهند ترید کردن را شروع کنند.

این پلتفرم از مجموعه کوین‌ها، توکن‌ها یا دارایی‌های دیجیتال متعددی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق اینترفیس کاربرپسند آن برای دستگاه‌های رومیزی و همچنین دستگاه‌های موبایل (اندروید و iOS)، ارزهای دیجیتال خود را بخرند و بفروشند یا معامله کنند.

فرآیند ثبت نام در این پلتفرم بسیار ساده است و کاربران فورا می‌توانند از داخل حسابشان در کوینکس، معاملات خود را انجام دهند. هر توکن موجود در این پلتفرم چندین جفت معاملاتی و استخرهای دائما در حال تغییر دارد.

کوینکس چطور کار می‌کند؟

کوینکس به‌عنوان یک صرافی، در قالب پلتفرمی عمل می‌کند که از دارایی‌های مختلف و تراکنش‌های کریپتوکارنسی پشتیبانی می‌کند. این تراکنش‌ها یک کارمزد مشخص دارند. خدماتی که این صرافی ارائه می‌دهد قیمت مربوط به خود را دارند که درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهند.

کاربران می‌توانند برای تراکنش‌ها و حساب خود قابلیت احراز هویت دو عاملی را فعال کرده و از طریق ایمیل یا پیامک، کد مربوطه را دریافت کنند. این پلتفرم همچنین ادعا می‌کند که مدت زمانی که برداشت‌ها طول می‌کشند بین 15 تا 30 دقیقه (5 تا 15 دقیقه برای مقادیر نسبتا اندک) خواهد بود.

قابلیت‌ها و امکانات کوینکس

طبق بررسی که ما انجام داده‌ایم، این پلتفرم قابلیت‌های متعددی به‌عنوان یک صرافی دارد. از جمله:

  • تراکنش‌های برداشت وجه در کوینکس سریع و قابل اعتماد هستند و معمولا در عرض چند دقیقه انجام می‌شوند، در حالی‌که تراکنش‌ها در سایر صرفی‌ها ممکن است حتی چند روز طول بکشد.
  • کوینکس یک اینترفیس کاربری ساده و بی‌نقص برای گوشی‌های موبایل و همچنین کامپیوتر دارد.
  • از طرفی کوینکس یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتوکارنسی را دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند سریعا دارایی‌های معامله شده در اکوسیستم دیجیتال این شرکت را انتقال دهند.
  • علاوه بر این کوینکس خدماتی در زمینه استخراج دارد. گرچه، رویدادهای مربوط به استخراج در این پلتفرم دائمی نیستند و به‌صورت دوره‌ای رخ می‌دهند.

خدمات و محصولاتی که کوینکس ارائه می‌دهد

کوینکس برخلاف بسیاری دیگر از صرافی‌ها، 5 محصول و سرویس اصلی دارد که آن‌ها را در اختیار افراد قرار داده است. آن‌ها عبارت هستند از:

  • صرافی کوینکس
  • زنجیره هوشمند کوینکس (یک اکوسیستم زنجیره عمومی)
  • OneSwap (یک پلتفرم تعویض دارایی کریپتو)
  • استخر ViaBTC (چند ارزی)
  • ViaWallet (یک کیف پول دیجیتال)

این سرویس‌ها به شکل یک اکوسیستم بی‌نقص طراحی شده‌اند تا امکان ترید هر کوینی را فراهم کنند. کاربران با استفاده از انبوهی از ارزهای دیجیتال و ارزهای فیاتی که این صرافی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، می‌توانند هزینه استفاده از این خدمات و محصولات را پرداخت کنند.

کاربران برای استفاده از هر کدام از این محصولات باید کارمزد مشخصی را پرداخت کنند، گرچه استفاده از بعضی از امکانات این پلتفرم رایگان و بدون کارمزد است.

صرافی کوینکس

مزایا و معایب صرافی کوینکس

اگر تصمیم به استفاده از این صرافی گرفته‌اید، مزایا و معایب آن به شرح زیر هستند:

مزایا

  • کوینکس در مقایسه با سایر صرافی‌ها کارمزد کمتری می‌گیرد که این مقدار با افزایش حجم معاملات شما حتی بیشتر کاهش پیدا می‌کند.
  • ترکیب چندین جفت کوین دیجیتال و ارزهای فیات ، تنوع انتخاب‌های کاربران را زیاد می‌کند.
  • این صرافی استخر نقدینگی بزرگی برای تمام کوین‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، دارد و حجم معاملات ادعاشده روزانه کاملا بالا است.
  • وجود امکانات و خدمات بسیار متعدد که تجربه استفاده از این پلتفرم و ترید در آن را بهبود می‌بخشند.

معایب

  • شیوه‌های پرداخت در این صرافی شامل حواله ارزی نمی‌شود.
  • بعضی از نظرهای قبلی کاربران در مورد تاخیر در انجام تراکنش‌ها منفی بوده، گرچه ظاهرا این اتفاق تکرار نشده است.

کارمزدهای کوینکس

مقدار کارمزدی را که این پلتفرم برای تراکنش‌های مختلف درخواست می‌کند، می‌توانیم از میانگین موجود در این صنعت کمتر بدانیم. حجم بسیار زیاد معاملات در این صرافی به این شرکت اجازه می‌دهد با پایین نگه داشتن نرخ کارمزدهای خود، قدرت رقابتش را حفظ کند.

مقدار کارمزد بسیار بستگی به این دارد که کاربر به نقدینگی خود اضافه کرده یا از آن کم کند. این صرافی همچنین براساس حجم کل معاملات کاربر و سطح کاربری او، تخفیف‌هایی را در کارمزدها در نظر می‌گیرد.

کارمزد برداشت نیز برای هر جفت ارز معاملاتی متفاوت است اما برای واریز و شارژ حساب خود هیچ کارمزدی نیازی نیست پرداخت کنید. با بازدید از سایت رسمی این صرافی می‌توانید از مقدار کارمزدهای استاندارد دریافتی آن باخبر شوید.

کیف پول کوینکس

ViaWallet یکی از محصولاتی است که کوینکس ارائه کرده است و یک سیستم داخلی برای تمام نیازهای کاربران دارد. ViaWallet یک کیف پول دیجیتال با پشتیبانی از ارزهای مختلف است که با اینترفیس مشابه با صرافی کوینکس ساخته شده و طراحی آن با توجه به رعایت بالاترین استانداردهای امنیتی انجام شده است.

این کیف پول همچنین اپلیکیشن‌های اختصاصی برای دستگاه‌های موبایل (مانند آیفون) دارد. ViaWallet از بیش از 30 کوین و بیش از یک میلیون توکن روی بلاکچین‌های اتریوم و بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

آموزش صرافی کوینکس

امنیت کوینکس

این صرافی به واسطه داشتن یک زیرساخت امنیتی کامل شناخته شده است که شامل پشتیبانی از روش‌های محبوبی مانند احراز هویت دو عاملی (2FA) می‌شود. علاوه بر این کوینکس مانند بسیاری از صرافی‌ها، به دلایل امنیتی از پروتکل HTTPS و کیف پول سرد استفاده می‌کند.

تمام مواردی که ذکر کردیم بخشی از جدیدترین تدابیر امنیتی برای پلتفرم‌های کریپتو هستند. این شرکت در مورد حریم خصوصی کاربران خود نیز اعلام کرده است که بخشی از اطلاعات شخصی آن‌ها برای تبلیغ یا پیشنهاد محصولات کوینکس و سایر شرکت‌های شخص ثالث، به‌اشتراک گذاشته می‌شود.

توکن اختصاصی کوینکس

کوینکس توکن مخصوص به خود را به اسم CET دارد که روی بلاکچین اتریوم قرار گرفته است و یک توکن ERC20 محسوب می‌شود. انجام معاملات با این توکن در این صرافی مزایایی دارد. نگهداری این توکن کارمزد دریافت شده از کاربران بابت انجام معاملات را مشخص خواهد کرد.

حجم معاملات روزانه برای این توکن معمولا در محدوده 1 میلیون دلار است و این توکن در این پلتفرم نقش یک گس را دارد.

اطلاعاتی که در این مطلب در اختیارتان قرار دادیم، تمام نکات مربوط به استفاده از این صرافی را در بر نمی‎گیرند. برای آگاهی از مزیت استفاده از این صرافی برای ایرانیان و همچنین نحوه ثبت نام و انجام معامله در آن، می‌توانید از مطلبی که آکادمی امید فدوی برای شما فراهم کرده است، استفاده کنید.

این لینک مربوط به آموزش جامع صرافی coinex به صورت گام به گام می‌شود تا هر اطلاعاتی را که لازم دارید، در اختیار داشته باشید و معاملات خود را با کمترین کارمزد ممکن انجام دهید.

https://omidfadavi.me/coinex-exchange/

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر