;
coinex

طرح فروش راین R3 اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش راین R3 اسفند 1401 از امروز آغاز شده است. شرکت خودروسازی راین از امروز 1 اسفند 1401 فروش این خودرو را کلید زده است.

طرح فروش راین R3 اسفند 1401 از صبح امروز 1 اسفند با افزایش قیمت محسوس آغاز شده است. گروه خودروسازان راین این خودروی چینی را با 80 میلیون تومان افزایش قیمت میزبان این طرح فروش کرده‌اند. لازم به ذکر است که قیمت این خودرو ۵۷۹ میلیون تومان خواهد بود و مدل آن 1402 اعلام شده است. همچنین موعد تحویل راین R3 سی روز کاری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش محصولات ام وی ام 25 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش راین R3 اسفند 1401 آغاز شد

در شرایط فروش جدید راین R3 که توسط خودروسازان راین اعلام شده است، با افزایش قیمت ۸۰ میلیون تومانی مواجه هستیم. این شرکت خودروساز قیمت مصوب آر ۳ را ۵۷۹ میلیون تومان اعلام کرده و مشتریان می توانند این خودروی هاچ‌بک یا همان هاچ‌بک کراس مونتاژی را با مدل ۱۴۰۲ و موعد تحویل ۳۰ روز کاری خریداری کنند.

در این طرح فروش راین R3 با رنگ‌های سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری عرضه می شود. گارانتی این خودرو ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر اعلام شده است و در صورت بروز تاخیر در تحویل راین R3، خودروسازان راین سود تاخیر ۲ درصد را به صورت ماهانه به مشتریان می‌پردازد.

نکته قابل توجه در مورد این شرایط فروش، اعلام قیمت جدید برای R3 با عددی فراتر از بازار آزاد است. در حال حاضر دلالان و فروشندگان این خودرو، قیمت ۵۵۰ تا ۵۷۵ میلیون تومان را برای این خودروی هاچ‌بک اعلام می‌کنند. البته که مدل خودروهای فروشی ۱۴۰۱ است و در این طرح فروش، خودروسازان راین برنامه عرضه R3 را با مدل ۱۴۰۲ دارد.

متقاضیان این طرح فروش می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی محصولات خودروسازان راین، نسبت به خرید این خودروی چینی و مونتاژی اقدام کنند.

طرح فروش راین R3 اسفند 1401 آغاز شد

R3 یک هاچ‌بک کراس به حساب می آید و در جایگاه یک محصول اقتصادی قرار می‌گیرد. این خودرو ارزان‌ترین محصول اتوماتیک در بخش خصوصی است و از نظر توانایی فنی هم در جایگاه یک خودروی اکونومی حضور دارد. R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می‌کند.

جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ‌های جلوی هاچ‌بک R3 می رساند. این خودرو وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم را دارد و با این پیشرانه می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. باک R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت ایده‌آل ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

راین R3 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش راین R3 اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر