;
coinex

پتنت سامسونگ برای ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور ؛ محصولی از آینده!

سامسونگ برای ساخت ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور خود از پتنت جدیدی رونمایی کرده که در اداره‌ی ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات‌متحده ثبت شده است.

پتنت جدید سامسونگ که در اداره‌ی ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات‌متحده به ثبت رسیده، خبر از یک ساعت هوشمند گلکسی واچ با قرارگیری پروژکتوری روی بُرد آن می‌دهد. البته طبق تصاویر و اسنادی که فاش شده، پروژکتور این دستگاه برای تماشای فیلم مورد نظر قرار نگرفته است.

طبق گزارش Androidauthority همانطور که اشاره شد، تماشای یک فیلم بلند با پروژکتور ساعت هوشمند احتمالاً دور از تصور باشد ولی به‌منظور پاسخ به پیام‌ها یا تماس‌های ویدیویی امکان استفاده از این ویژگی قطعاً فراهم است.

بیشتر بخوانید: هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) معرفی شد؛ ترکیب جذاب ساعت هوشمند و ایربادز!

طراحی ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور از سوی سامسونگ

شرکت سامسونگ قبلاً نیز گوشی‌های هوشمند مجهز به پروژکتور مانند سری گلکسی بیم (Galaxy Beam) را معرفی کرده بود. درحال‌حاضر هم شواهد جدید خبر از برنامه‌های سامسونگ برای ساخت ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور می‌دهد.

ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور

تصاویر موجود در گواهی حق‌اختراع سامسونگ برای این ساعت هوشمند حاکی از وجود قابلیتی جهت نمایش تصویر از ساعت روی دست کاربران خواهد بود. عکس بالا در واقع نمایانگر کل صفحه‌ ساعت بوده که روی دست کاربر به نمایش در آمده است و بنابراین افراد توانایی مشاهده مواردی همچون زمان و ضربان قلب خود را با ابعادی بزرگ‌تر خواهند داشت.

ویژگی پخش محتوا در ناحیه‌ای با ابعاد بزرگ‌تر در بعضی مواقع واقعاً مفید خواهد بود. به‌عنوان نمونه هنگامی که درحال ورزش هستید و قصد مشاهده اطلاعات به‌سرعت و در یک نگاه را دارید، یا جهت مشاهده‌ بهتر اطلاعات مربوط به ردیابی تناسب اندام، می‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

سامسونگ همچنین به تعداد دیگری از قابلیت‌های پروژکتور روی گلکسی واچ اشاره کرده است، که امکان نمایش اطلاعات مختلف یا پخش محتوای ویدیویی را شامل خواهد شد. به‌هرحال طرح بالا درحال‌حاضر درحد یک پتنت بوده و لذا تضمینی جهت ساخت نمونه‌ی واقعی آن فعلاً وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پتنت جدید سامسونگ برای ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر