;
coinex

تست شخصیت : کلیک کن تا بدترین اخلاقت را بهت بگویم! [+ جواب معما]

تست شخصیت : کلیک کن تا بدترین اخلاقت را بهت بگویم! در این معما و تست هوشی که امروز در تکراتو قرار داده‌ایم شما باید فرد مجرد را پیدا کنید.

روش‌های زیادی برای شناخت شخصیت وجود دارند ولی روان‌شناسان بیشتر سعی می‌کنند انسان‌ها را به طور منظمی به انواعی از تیپ‌های شخصیتی تقسیم کنند. این تیپ‌های شخصیتی مختلف تفاوت‌های زیادی در نحوه تفکر، احساس و رفتار افراد دارند. حال ما یک تست شخصیت دیگر برایتان قرار داده‌ایم تا برخی از ویژگی‌های درونی خود را یا بعضی از اخلاق‌های منفی خودتان را در آن بیابید.

تست شخصیت : کلیک کن تا بدترین اخلاقت را بهت بگم!

این تست شخصیت راهی است برای شناخت بهتر خودتان و پیدا کردن تیپ شخصیتی، اخلاق‌های بد و خوب خود.

شما باید در این تست شخصیت تصویری با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید و تشخیص دهید اولین چیزی که در تصویر زیر می‌بینید چیست؟ تا بدترین اخلاقتان را پیدا کنیم.

خواهشا با دقت به تصویر زیر توجه کنید و پاسخ صادقانه دهید

تست شخصیت
تست هوش, تست هوش و معما, معما, معما فرد دروغگو, تست ضریب هوشی, تست بینایی, ضریب هوشی, چیستان, تست شخصیت, شخصیت بینی, تست شخصیت شناسی,

جواب این تست شخصیت در پایین

.

.

.

.

.

.

جواب تست شخصیت شما

چهره مرد

تحلیل پاسخ شما به این تست شخصیت این است که شما آدم رکی هستید. گاهی وقتی به صراحت از علائق خود با دیگران صحبت میکنید شاید آنهای از کلماتی که در کلامتان به کار می برید ناراحت می شوند. صراحت لهجه داشتن با رک بودن متفاوت است کمی در کلماتی که در روابط اجتماعیتان استفاده می کنید ملاحظه داشته باشید.

زن و دو چهره ایستاده در جلو

تحلیل جالب پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر اولین چیزی که شما را مجذوب خود می کند زنی است که جلوی قطار ایستاده است، اشکال اخلاقی شما این است که شما بیش از حد به دیگران اعتماد می کنید و همه زندگی خود را با مردم به اشتراک می گذارید.

شما یک کتاب باز هستید. شما حتی از گفتن شخصی ترین جزئیات زندگی خود به مردم تردید ندارید. اگرچه صادق بودن و گشاده رویی زیباست، اما گاهی اوقات فرد را به دردسر می اندازد.  ایجاد یک پیوند و یک آشنایی به دیگران و  اعتماد کردن  به زمان نیاز دارد، به اطرافیانتان زمان بدهید.

 دو فیگور نشسته به رنگ سفید

بدترین ویژگی اخلاقی شما این است که در سلام کردن کمی کاهل هستید. یعنی کوچکترین احوالپرسی ها هم برای شما سخت است . شما قصد بدی ندارید و تصور میکنید دیگران از شما توقعی ندارند ولی بدانید که همین ویژگی اخلاقی شما را از بقیه دور می کند.

مردم در دو طرف قطار

باید گفت بدترین ویژگی اخلاقی شما این است که بیش از حد در زندگی دیگران کنجکاو هستید درون شما نیت بدی نیست ولی تصور شما این است که از زندگی دیگران چیز پنهان نباید برای شما باشد و از کار همه سر دربیاورید.

قطار

ایراد اخلاقی شما این است که در گوش کردن به صحبت دیگران بسیار عجول هستید حرف دیگران را سریع قطع می کنید. باید بدانید ادب حکم می کند در کمال آرامش دیگران حرفشان را بزنند بعد شما هم نظرتان را بگویید.

بیشتر بخوانید:

 

اولین نفری باشید که جواب این تست را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر