;
coinex

مشخصات کلیدی پوکو X5 جی تی فاش شد

مشخصات کلیدی پوکو X5 جی تی لو رفت. آیا نسل جدید گوشی‌های ایکس جی تی می‌تواند مانند نسل‌های پیشین درخشان ظاهر شود؟

مشخصات کلیدی پوکو X5 جی تی فاش شد. آنطور که از نسل‌های قبل این گوشی برمی‌آید احتمالاً با یک گوشی میان‌رده جذاب و البته قدرتمند طرف هستیم. چند روز پیش بود که شیائومی گوشی‌های POCO X5و POCO X5 Proرا معرفی کرد و حالا این شرکت بی‌کار ننشسته و مشغول کار بر روی نسل جدید گوشی‌های پوکو X جی تی است. اما این گوشی چه مشخصاتی دارد؟

بیشتر بخوانید: بررسی پوکو F4 شیائومی؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

مشخصات کلیدی پوکو X5 جی تی فاش شد

پس از رونمایی جهانی پوکو ایکس ۵ و ایکس ۵ پرو، هم‌اکنون این برند زیرمجموعه شیائومی بر روی پوکو X5 GT کار می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده در بازار جهانی عرضه شود. این دستگاه قبلاً در پایگاه های داده TKDN و BIS ظاهر شده بود.و در حال حاضر نیز در وب‌سایت گواهینامه IMDA مشاهده شده است.

پوکو X5 GT در وب‌سایت گواهینامه IMDA با شماره مدل 23049PCD8G مشاهده شده است. لیست گواهینامه مذکور تایید می‌کند که این تلفن هوشمند از Wi-Fi، بلوتوث و NFC پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که پوکو ایکس ۵ جی تی نسخه ری‌برند شده Redmi Note 12 Turbo باشد. احتمالا ردمی نوت ۱۲ توربو به طور انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد. بنابراین شیائومی می‌خواهد این تلفن هوشمند را تحت برند پوکو در بازارهای جهانی نیز عرضه کند. متاسفانه لیست IMDA هیچ اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

مشخصات کلیدی پوکو X5 جی تی فاش شد
پوکو ایکس ۵ جی تی در میان داده های IMDA

مشخصات لورفته گوشی پوکو ایکس ۵ جی تی

پوکو X5 GT احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. انتظار داریم که تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲، نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین کند‌. گران قیمت‌ترین نسخه این دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد.

احتمالا دوربین‌های POCO X5 GT مشابه ردمی نوت ۱۲ پرو خواهد بود. یعنی آنکه ماژول دوربین این تلفن هوشمند شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برخی شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد شد. همچنین انتظار داریم که این باتری به وسیله آداپتور ۶۷ واتی شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات کلیدی پوکو X5 جی تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر