;
coinex

پخش زنده ناپولی آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده ناپولی آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 بازی یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم ناپولی و آینتراخت فرانکفورت در حالی از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه دویچ بانک به مصاف هم می‌روند که ناپولی آماده باید به مصاف قهرمان فصل قبل لیگ اروپا برود. برای دیدن پخش زنده فوتبال ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 با ما باشید.

پخش زنده ناپولی آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401

بنیتس در مصاحبه‌ای ناپولی را شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال دانست. امری که شاید خیلی از طرفدارها هم با تردید به آن نگاه کنند. با این حال، بر کسی پوشیده نیست که تیم ناپولی یکی از بهترین تیم‌های این فصل اروپا محسوب می‌شود. آنها در 5 بازی آخر خود همه امتیازهای ممکن را به دست آورده‌اند.

پخش زنده ناپولی آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401
پخش زنده بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 / پخش زنده فوتبال ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 / پخش مستقیم بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 / پخش آنلاین بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 / ساعت پخش بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 / ساعت شروع بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 / پخش زنده ناپولی آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401

در طرف مقابل، تیم آینتراخت فرانکفورت فصل گذشته را به بهترین شکل ممکن به اتمام رساند و در این فصل نیز در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. به یاد داشته باشید که فصل گذشته آینتراخت تیم بارسلونا را در نیمه نهایی لیگ اروپا حذف کرد. پس، هر کاری از این تیم آلمانی بر خواهد آمد. آنها در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست را تجربه کرده‌اند و در لیگ داخلی تلاش می‌کنند سهمیه اروپایی بگیرند.

پخش زنده بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت 2 اسفند 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر