;
coinex

نسخه موبایلی بینگ جدید در دسترس کاربران قرار گرفت

نسخه موبایلی بینگ جدید در دسترس کاربران قرار گرفت. این نسخه از موتور جستجوی بینگ با هوش مصنوعی پیشرفته درهم‌آمیخته شده است.

نسخه موبایلی بینگ جدید پس‌از نسخه دسکتاپ آن در دسترس کاربران قرار گرفت. این نسخه از بینگ دارای هوش مصنوعی فوق‌العاده قوی و پیشرفته‌‌‌ای از چت‌بات ChatGPT است که قادر است مانند یک انسان با شما صحبت کند. برخی کاربران که به این نسخه دسترسی پیدا کرده‌اند توضیح دادند که بینگ جدید حالت‌های جدیدی برای پاسخ به سؤالات داشته است.

بیشتر بخوانید: جاسوسی چت بات بینگ از توسعه‌دهندگانش ؛ من هرکاری بخواهم می‌کنم و آن‌ها متوجه نمی‌شوند!

نسخه موبایلی بینگ جدید برای کاربران منتشر شد

مایکروسافت پس از رونمایی نسخه‌ی جدید بینگ اعلام کرد میلیون‌ها نفر وارد فهرست انتظار شده‌اند تا قبل از بقیه‌ی کاربران با این موتور جست‌و‌جو کار کنند. بینگ جدید به هوش مصنوعی پیشرفته‌تر از ChatGPT مجهز است و افزون‌بر نمایش نتایج سنتی وب، بخشی برای پرسش‌وپاسخ دارد.

بینگ جدید صرفا برای پلتفرم دسکتاپ در دسترس قرار داشت، اما آن‌طور که Neowin می‌نویسد، موتور جست‌و‌جوی بهبودیافته‌ی مایکروسافت هم‌اکنون برای کاربران موبایل نیز نمایش داده می‌شود. به گفته‌ی کاربران، فعلاً نمی‌توان روی موبایل با بینگ جدید کار کرد.

نسخه موبایلی بینگ جدید برای کاربران منتشر شد

کاربران در انجمن ردیت می‌گویند:

چت‌بات نسخه‌ی موبایلی بینگ حالت‌های جدیدی برای پاسخ به سؤالات دارد. این حالات شامل «خلاق‌تر» و «متعادل‌تر» و «دقیق‌تر» می‌شود.

گزارشی تأییدنشده ادعا می‌کند بینگ چهار شخصیت مختلف دارد که یکی از آن‌ها گیمرها و است و شخصیتی دیگر در نقش همیار برای انجام کارهای مختلف ظاهر می‌شود.

در پی حواشی فراوان، مایکروسافت اعلام کرد: «تعداد سؤالات پرسیده‌شده از بینگ را به پنج مورد کاهش می‌دهد.» بینگ جدید از زمان رونمایی به‌شدت موردتوجه بوده و گوگل را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نسخه موبایلی بینگ جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر