;
coinex

آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 باتری گوشی‌های سامسونگ را خالی می‌کند!

به نظر می‌رسد پس از آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 باتری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23 سریعا خالی می‌شود!

سامسونگ همین چندی پیش آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 را برای بسیاری از محصولاتش ارائه کرده است. در حالیکه انتشار سریع این آپدیت برای تعداد بالایی از گوشی‌های هوشمند خود مورد توجه قرار گرفت، در حال حاضر تعدادی از کاربران نسبت به تخلیه باتری پس از نصب One UI 5.1 شکایت‌هایی را مطرح کرده‌اند.

وجود باگ‌های مختلف پس از اینکه شرکتی با عجله یک به‌روزرسانی را برای محصولات متنوعی انتشار می‌دهند، امری شایع و معمول است و حالا چنین اتفاقی برای One UI 5.1 و گوشی‌های سامسونگ به رخ داده است. اکنون کاربران اعلام کردند که با نصب این به‌روزرسانی، شارژدهی گوشی‌شان کاهش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید:‌ تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد

مشکل شارژدهی باتری پس از نصب آپدیت رابط کاربری One UI 5.1

اکنون به‌صورت دقیق مشخص نیست که چه مسئله‌ای منجر به افزایش مصرف باتری گوشی‌های سامسونگ شده، اما از آنجایی که طبق گزارش‌ها، کاربران گوشی‌های سری گلکسی S21 و S22 اعلام کردند که پس از نصب رابط کاربری جدید سامسونگ، خیلی سریع‌تر باتری گوشی‌شان خالی شده، مسلماً دلیل تخلیه باتری همین رابط کاربری است. از طرفی، بنابر این گزارش‌ها دستگاه اندکی بعد از نصب به‌ر‌وزرسانی شدیدا گرم می‌شود.

آپدیت رابط کاربری One UI 5.1

براساس گزارش یکی از کاربران پس از نصب آپدیت جدید، مصرف باتری کیبورد سامسونگ افزایش قابل توجهی داشته و شاید یکی از دلایل تخلیه باتری با همین مسئله در ارتباط باشد. سامسونگ در واکنش به افزایش مصرف باتری کیبورد اعلام کرده که پاکسازی کش و دیتای کیبورد سامسونگ، همچنین ریستارت دستگاه احتمالاً در رفع این مشکل کمک کند.

تاکنون سامسونگ واکنشی نسبت به تخلیه باتری گوشی‌هایش با نصب رابط کاربری One UI 5.1 نداشته است، لذا اطلاعاتی مبنی بر اینکه چه زمانی این مشکل رفع خواهد شد، در دست نیست. با توجه به این امر شاید حالا بهترین کار، عدم نصب این به‌روزرسانی باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشکل باتری پس از آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر