;
coinex

پخش زنده رئال مادرید لیورپول 2 اسفند 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید لیورپول 2 اسفند 1401 بازی یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم رئال مادرید و لیورپول در حالی از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند که لیورپول بحران زده باید به مصاف تیم آماده رئال مادرید برود؛ تیمی که در یک دهه اخیر بیش از آنکه بازیکن بخرد، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. برای دیدن پخش زنده فوتبال رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 با ما باشید.

پخش زنده رئال مادرید لیورپول 2 اسفند 1401

بر کسی پوشیده نیست که تیم رئال مادرید متخصص فتح جام‌های اروپایی‌ست. این تیم در یک دهه گذشته 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. آنها در این فصل نیز نمایش خوبی در مرحله گروهی این جام از خود نشان دادند و طرفداران امیدوارند، آنجلوتی این تیم با یک جام اروپایی دیگر ترک کند. تیم رئال مادرید در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده رئال مادرید لیورپول 2 اسفند 1401
پخش زنده بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 / پخش زنده فوتبال رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 / پخش مستقیم بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 / پخش آنلاین بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 / ساعت پخش بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 / ساعت شروع بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 / پخش زنده رئال مادرید لیورپول 2 اسفند 1401

در طرف مقابل، تیم کلوپ همچنان در بحران به سر می‌رسد. خبر خوب برای طرفداران بازگشت تعدادی از مصدومان از جمله فن دایک است؛ اما خبر بد مصدومیت بازیکنان جدید است. با این حال، اگر 2 بازی اخیر این تیم را نگاه کرده باشید، اندک تحولی را در تیم شاهد خواهید بود.

به عنوان نمونه، نونیز عملکرد فوق‌العاده‌ای در این بازی داشته یا آرنولد دوباره همان موقعیت سازی‌هایش را خلق می‌کند. تیم لیورپول در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده است. باید دید، آیا کلوب اینبار موفق می‌شود، مچ رئالی‌ها را بخواباند یا خیر. به یاد داشته باشید، این مربی یک بار با دورتموند، رئالی‌ها را در لیگ قهرمانان تحقیر کرده است.

پخش زنده بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده بازی رئال مادرید و لیورپول 2 اسفند 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر