;
coinex

احتمال بازگشت 206 به خط تولید ایرانخودرو

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از احتمال بازگشت 206 به خط تولید ایرانخودرو البته با استانداردهای جدید این شرکت خبر داده است.

«کیانوش پورمجیب»، قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو، در مورد مسئله پرسروصدای توقف تولید خانواده پژو 206 بیان کرد: «توقف تولید پژو 206 به‌معنای توقف کامل و حذف آن از سبد محصولات ایران خودرو نخواهد بود؛ در واقع ما برای تطابق با استانداردهای جدید که سازمان ملی استاندارد برای خودروسازان در نظر گرفته است، برای مدتی تولید این خودرو را متوقف کردیم».

بیشتر بخوانید: جزئیات و شرایط طرح بازدید رایگان قبل از نوروز ایرانخودرو اعلام شد

احتمال بازگشت 206 به خط تولید ایرانخودرو در آینده

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در ادامه بیانات خود اعلام داشت: «طبق استاندارد‌های جدید سازمان ملی استاندارد، امکان تولید خودرو 206 از ابتدای فروردین 1402 وجود ندارد و به همین دلیل این خودروساز توقف مقطعی تولید این خودرو را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو هر زمانی که این خودرو با استانداردهای جدید تطابق پیدا کرد، آن را تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد».

بازگشت 206 به خط تولید ایرانخودرو

پورمجیب در مورد بهره‌گیری از بعضی قطعات 206 از جمله داشبورد آن در یکی از جایگزین‌های آن یعنی پژو 207 و عرضه آن در قالب پژو 207 تیپ 5 به بازار نیز صحبت‌هایی را مطرح کرد: «این اقدام ایران خودرو به این معنا نیست با حذف آپشنی قصد داشته باشیم محصول جدیدی را تولید کنیم؛ در واقع این کار برای عرضه مدل‌هایی طبق نیاز مشتریان انجام شده است».

وی در پایان درباره این موضوع اضافه کرد: «همچنین حذف آپشن به‌دلیل کسری قطعه یا کاهش هزینه نبوده و هم‌اکنون تیراژ بسیار بالاست و به قطعات زیادی نیز دسترسی داریم؛ اما مدل‌های مختلفی از خودرو را با ترمز کاسه‌ای و هم ترمز دیسکی به مشتریان عرضه می‌کنیم تا مشتریان طبق سلیقه خود و بر اساس قیمت مورد نظر آنها را خریداری کنند. مشتریان برای آپشن‌های بیشتر می‌توانند سایر مدل‌های آن خودرو را خریداری کنند و در این بخش مشکلی از لحاظ آپشن وجود ندارد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال بازگشت 206 به خط تولید ایرانخودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر