;
coinex

فروش یک آیفون نسل اول با قیمت سرسام‌آور 63 هزار دلار!

فروش یک آیفون نسل اول با قیمت گزاف 63356 دلار سروصدای بسیاری برپا کرده است. اپل در سال 2007 این آیفون را با قیمت 599 دلار عرضه کرده بود.

اخیرا مدلی از نسل اول آیفون که هیچوقت جعبه‌اش باز نشده بود، طی مزایده‌ای با قیمت بیش از 63 هزار دلار به فروش رفته است. این مبلغ برای محصولی که در زمان عرضه تنها 599 دلار قیمت داشت بسیار شگفت‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از آیفون 2 میلیارد تومانی ؛ مزایده محصولات خاص اپل ادامه دارد!

فروش یک آیفون نسل اول مدل 2007 با قیمتی هنگفت

به‌گزارش مک‌رومرز، در مزایده‌ جدید آیفون 2007 که حدوداً سه هفته قبل آغاز و روز گذشته به‌ پایان رسید، پس از ارائه 27 پیشنهاد، آیفون نامبرده با قیمت 63356/40 دلار به فروش رسید. اپل سال‌ها پیش نخستین مدل از گوشی خود را با قیمت 599 دلار به بازار عرضه کرد؛ حال حدوداً 105 برابر بیشتر از آن قیمت در مزایده‌ اخیر این گوشی را فروخته است.

فروش یک آیفون نسل اول

مالک آیفون به مزایده گذاشته شده، در واقع آن را در سال 2007 به‌عنوان هدیه از دوستانش دریافت کرده بود؛ اما هیچگاه موفق به استفاده از دستگاه نشد؛ زیرا در آن زمان، آیفون تنها با سیم‌کارت‌های اپراتور AT&T قابل استفاده بود. بنابراین او آیفون خود را به‌مدت 15 سال نگه‌داری کرد و هرگز از جعبه خود خارج نکرد.

البته بارها فروش آیفون ۲۰۰۷ اپل در مزایده‌ها خبرساز شده و در سال گذشته، این گوشی در یک نوبت با قیمت 35414 دلار و در نوبت دیگر با قیمت 39399 دلار به فروش رسیده بود.

بیشتر بخوانید:‌

دیدگاه شما در خصوص فروش یک آیفون نسل اول با یک قیمت هنگفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر