;
coinex

آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 منتشر شد

آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 نیز از راه رسید. گوشی گیمینگ و قدرتمند ایسوس نیز آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرد.

آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 منتشر شد. گوشی‌های سری گیمینگ راگ فون 6 و 6 پرو ایسوس که ازجمله قدرتمندترین گوشی‌های بازار هستند طعم شیرین بازی کردن را به بهترین شکل ممکن برای کاربرانشان به ارمغان می‌آورند. حال این طعم شیرین گیم با اندروید 13 درهم‌آمیخته شده است تا بتواند لذت شما را دوچندان کند.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 و پوکو F3 جی تی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 منتشر شد

گوشی های گیمینگ ایسوس ROG 6 در اوایل تابستان گذشته عرضه شده بودند؛ اما انتشار آپدیت اندروید 13 برای آن‌ها، تا به الان طول کشید. این در حالی است که زنفون 8، زنفون 8 فلیپ و زنفون ۹ پیش‌تر با نسخه جدید اندروید، بروزرسانی نرم افزاری شده بودند.

آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 منتشر شد

آپدیت تازه با لیبل 33.0610.2810.72، برای هر دو مدل معمولی و پرو ROG 6 منتشر شده است و طی روزهای پیش‌رو، به همه کاربران خواهد رسید.

البته فراموش نکنید که بازگشت به اندروید ۱۲ پس از آپدیت، مستلزم حذف تمام داده‌هاست؛ پس محض احتیاط، از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر