;
coinex

مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا [+ویدیو]

مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا ظاهراً فراتر از این حرف‌هاست. پرچمدار جدید سامسونگ نیازمند یک به‌روزرسانی بزرگ دربخش دوربین است.

متأسفانه مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا برای یک گوشی پرچمدار اصلاً قابل‌قبول نیست. سامسونگ با لنز دوربین 200 مگاپیکسلی موجود در سری گلکسی ای 23 خود نشان داد که یک گوشی موبایل نیز می‌تواند در صنعت فیلم‌سازی بدرخشد. با این حال، باوجود اینکه این گوشی‌ها دوربین بسیار باکیفیتی دارند، ولی یک مشکل بسیار بزرگ در آنها وجود دارد و آن‌هم مشکل لرزشگیر دوربین است که در فیلم زیر قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک ؛‌ ضعیف‌تر از پرچمدار دو سال پیش شیائومی!

مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا

دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ یکی از بهترین تلاش‌های این برند کره‌ای است. به خصوص در بخش لرزشگیر دوربین پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. اما به نظر می‌رسد مشکلی در لرزشگیر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود دارد.

دستگاه‌های جدید اغلب دارای اشکالاتی هستند که قبل از عرضه به بازار، مشخص نمی‌شوند. تنها زمانی که بسیاری از کاربران شروع به استفاده از آن می کنند، این مسائل آشکار می شود.

مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا

همانطور که گفتیم، قرار است Galaxy S23 Ultra لرزشگیر ویدیویی عالی داشته باشد اما باگی وجود دارد. این باگ مانع از کارکرد سیستم لرزشگیر به شکل مورد نظر می شود. ویدیوی ضبط‌شده روی دستگاه به‌طور قابل‌توجهی تثبیت‌کننده ضعیف‌تری نسبت به قبل دارد و در نتیجه فیلم لرزان ایجاد می‌شود.

این مشکل در هنگام گرفتن عکس نیز قابل مشاهده است اما در حالت پرتره دیده نمی‌شود. گاهی اوقات، کاملاً برعکس است و لرزشگیر در فیلم خوب به نظر می‌رسد اما در حالت عکس نه. به نظر می‌رسد بازنشانی تنظیمات دوربین همه چیز را بهبود می‌بخشد، اما وقتی برنامه دوربین را ببندید و دوباره باز کنید، مشکل دوباره ظاهر می‌شود.

برای درک این مشکل، ویدیوهای زیر را ببینید:

دستگاه مورد بحث ضربه نخورده‌اند، بنابراین تصور نمی‌شود آسیب فیزیکی در اینجا مشکل باشد. در حقیقت همه علائم به یک اشکال نرم افزار دوربین اشاره می کنند. کاربر همچنین احساس می‌کند که وقتی دوربین باز می‌شود و مشکل واقع می‌گردد، دستگاه داغ‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر