;
coinex

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A53 و A33 منتشر شد

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A53 و A33 از راه رسید. گوشی‌های میان‌رده سامسونگ نیز از قافیه پرچمدارهای قدیمی این شرکت عقب نماندند.

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A53 و A33 منتشر شد. ظاهراً سری برنامه‌های سامسونگ برای آپدیت رابط کاربری پرچمدارهای قدیمی این شرکت به پایان رسیده و غول فناوری کره‌ای شروع به آپدیت گوشی‌های میان‌رده‌ به جدیدترین رابط کاربری خود کرده است. البته باید ذکر کنیم که این آپدیت فعلاً فقط در دسترس کاربران کره جنوبی قرار گرفته و به‌زودی در اختیار تمام کاربران این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 باتری گوشی‌های سامسونگ را خالی می‌کند!

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A53 و A33 عرضه شد

هفته گذشته سامسونگ فهرست زمانبندی انتشار بروزرسانی One UI 5.1 برای گوشی‌های بالارده و پرچمدار خودش را منتشر کرد. حالا نوبت به گوشی‌های میان‌رده غول کره‌ای رسیده تا جدیدترین نسخه رابط کاربری سفارشی One UI را دریافت کنند. کاربران کره‌ای گوشی‌های گلکسی A53 و گلکسی A33 امروز خبر داده‌اند که آپدیت One UI 5.1 را روی گوشی خود دریافت کرده‌اند. اولی با نسخه فریمور A536NKSU4CWB3 و دومی هم A336NKSU3CWB3 موفق به دریافت این بروزرسانی جدید شده‌اند.

هر دو این گوشی‌ها در نوامبر سال گذشته میلادی آپدیت اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی One UI 5.0 را دریافت کرده بودند. حالا این بروزرسانی جدید، نسخه رابط کاربری آن‌ها را به 5.1 ارتقا می‌دهد؛ این همان نسخه جدیدی است که سامسونگ همراه با گوشی‌های سری گلکسی S23 خودش معرفی کرد. اما همراه با نرم افزار جدید سامسونگ، این گوشی‌ها می‌توانند از پچ امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۳ نیز بهره‌مند شوند.

حجم این بروزرسانی ۱.۴ گیگابایت اعلام شده است. بنابراین دانلود و نصب آن با توجه به سرعت اینترنت شما می‌تواند بین چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت باشد. پیش از بروزرسانی مطمئن شوید که حتماً گوشی شما از شارژ‌ باتری کافی برخوردار است.

شاید متعجب شده باشید که چرا در این گزارش اسمی از گوشی گلکسی A73 نیامده است. از آنجا که گلکسی ای ۷۳ در بازار کره جنوبی عرضه نمی‌شود و این آپدیت جدید برای گوشی‌های گلکسی A53 و A33 را هم فقط کاربران کره‌ای گزارش داده‌اند، به‌همین خاطر هم هست که هیچ کاربری در این مورد صحبت نکرده است.

سه گوشی میان‌رده/پریمیوم سامسونگ ماه مارس گذشته همراه با اندروید ۱۲ و One UI 4.1 عرضه شدند. سامسونگ متعهد شده که به مدت ۴ سال این گوشی‌ها آپدیت‌های بزرگ اندروید و ۵ سال هم بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنند. اکنون آن‌ها اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند و این یعنی ۳ نسخه دیگر باقی‌مانده است.

اگر هنوز آپدیت One UI .1 را روی گوشی گلکسی A53 و A33 خود دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید. چرا که فعلاً فقط در کره جنوبی منتشر شده و ممکن است چندین روز یا چند هفته طول بکشد تا برای تمام کاربران سراسر جهان منتشر شود. البته توصیه می‌کنیم پیش از بروزرسانی گوشی خود، حتماً از تمام اطلاعاتتان بکاپ بگیرید. چرا که ما شنیده‌ایم آپدیت One UI 5.1 سامسونگ، شارژ باتری را می‌بلعد و آنتن‌دهی را مختل می‌کند!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A53 و A33 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر