;
coinex

اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای اندروید و iOS عرضه شد [+لینک دانلود]

اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای هردو پلتفرم موبایل جهان منتشر شد. چه امکاناتی در این اپلیکیشن وجود دارد؟

اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای اندروید و iOS منتشر شد. سازمان فناوری اطلاعات ایران طی خبری عنوان کرد از امروز امکان دانلود و بهره‌مندی از نرم‌افزار پنجره ملی هوشمند در فروشگاه‌های نرم‌افزاری ایرانی وجود دارد. این اپلیکیشن در راستای دستور رئیس‌جمهور مبنی‌بر ارائه خدمات تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور ازاین طریق در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: فاز اول پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر عملیاتی می‌شود

اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند منتشر شد

سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرده است امکان دانلود این برنامه از امروز در فروشگاه‌های داخلی نرم‌افزار فراهم است. لینک دانلود این برنامه بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز قرار دارد.

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، یک پلتفرم ملی یکپارچه است که بسیاری از خدمات استعلامی دولتی و عمومی کشور را با یک بار احراز هویت و بدون مراجعه حضوری به مردم ارائه می‌دهد. بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، پرتقاضاترین خدمات استعلامی این پلتفرم، سرویس‌های رهگیری مرسوله پستی، استعلام بیمه نامه، اعتبار دفترچه بیمه درمانی، استعلام وضعیت کووید و دریافت گواهی واکسیناسیون داخلی است.

اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند منتشر شد

تاکنون ۱۲۳ دستگاه به این پلتفرم ملی متصل شده‌اند که از این میزان، اتصال ۱۱۸ دستگاه از طریق سامانه‌های ملی و استانی بوده است و پنج دستگاه نیز از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور به پنجره ملی اتصال پیدا کرده‌اند.

رئیس‌جمهور در آبان ماه سال جاری گفته بود:

همه دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال جاری باید حداقل ۵۰ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.

دانلود اپلیکیشن پنجره ملی هوشمند از مایکت

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر