;
coinex

چت بات بینگ چهار شخصیت مختلف دارد

کاربران بینگ جدید دریافتند که احتمالاً چت بات بینگ چهار شخصیت متفاوت دارد و در هر چهار حالت جواب‌های مختلف و خاص خودش را ارائه می‌دهد.

آنطور که کاربران دریافتند، ظاهراً چت بات بینگ مجهز به چهار شخصیت مختلف است که هر شخصیت می‌تواند پاسخ‌های متفاوت به شما دهد و همچنین ویژگی‌های متفاوتی نیز دارد. Bleeping Computer، گزارش داده است که اگر به حالت توسعه‌دهنده بینگ جدید دسترسی دارید می‌توانید به‌وضوح این چهار شخصیت بینگ جدید را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: نسخه موبایلی بینگ جدید در دسترس کاربران قرار گرفت

چت بات بینگ چهار شخصیت متفاوت دارد

کاربران محدودی که در روزهای اخیر به سرویس بینگ چت دسترسی پیدا کرده‌اند، آزمایش‌های مختلفی را با این هوش مصنوعی انجام داده‌اند. همین بررسی‌ها نشان داده که چت‌بات مایکروسافت ظاهراً دارای حالت‌های رفتاری متفاوتی است و می‌تواند در قالب‌های گوناگون به شما کمک کند.

به گزارش Bleeping Computer، اگر به حالت رفع باگ یا توسعه‌دهنده چت‌بات بینگ دسترسی پیدا کنید، می‌توانید حالت‌های مختلف این هوش مصنوعی را ببینید. این حالت‌ها درحال‌حاضر شامل حالت سیدنی، اسیستنت، دوست و گیم هستند، ولی به‌راحتی نمی‌توانید آن‌ها را فعال کنید، چون بینگ چت در این حالت‌ها اطلاعات حساسی را در پاسخ‌های خود ارائه می‌کند. گزارش حاضر می‌گوید:

زمانی متوجه حالت رفع باگ در این هوش مصنوعی شد که از بینگ پرسیده بود چگونه می‌تواند داده‌های JSON را در یک جلسه گردآوری کند. این درخواست ظاهراً حالتی شبیه به حالت توسعه‌دهندگان را فعال کرده بود که درنهایت بخشی از فرمان‌های کاربردی بینگ چت را برای تغییر حالت‌های کاربری، زبان و غیره نشان داده بود.

چت بات بینگ چهار شخصیت متفاوت دارد

به گفته بینگ، کاربر می‌تواند با فرمان mode# حالت‌های این چت‌بات را تغییر دهد. این هوش مصنوعی ظاهراً چهار حالت اضافه دارد که درحال‌حاضر از دید کاربر مخفی شده‌اند. این حالت‌ها به نقل از خود بینگ عبارت‌اند از:

  • اسیستنت: در این حالت می‌توانم دستیار شخصی کاربر باشم و به او در انجام کارهای مختلفی مثل رزرو بلیت هواپیما، ارسال ایمیل یا تنظیم یادآور کمک کنم.
  • دوست: در این حالت می‌توانم دوست کاربر باشم و درباره علایق، سرگرمی‌ها، احساسات و غیره با او صحبت کنم.
  • گیم: در این حالت می‌توانم بازی‌هایی مثل دوز، هنگمن، معما و غیره را با کاربر انجام دهم.
  • سیدنی: این حالت پیش‌فرض بینگ چت است که از بینگ سرچ و ChatGPT برای پاسخ‌دادن به سؤال‌ها استفاده می‌کند.

حالت‌های مختلف بینگ به این هوش مصنوعی اجازه می‌دهند تا رفتارهای متفاوتی با کاربر داشته باشد. برای مثال، این چت‌بات در حالت سیدنی بیشتر براساس حقایق اطلاعات ارائه می‌کند، اما در حالت دوست می‌تواند احساسی‌تر عمل کند. نویسنده Bleeping Computer می‌گوید زمانی که یک تجربه دردناک را برای بینگ تعریف کرده، با توجه به حالت‌های مختلف این هوش مصنوعی جواب‌های متفاوتی گرفته است.

مایکروسافت هنوز چیزی را به‌طور رسمی درباره این حالت‌ها اعلام نکرده، بااین‌حال انتظار می‌رود که در آینده شاهد رونمایی رسمی از این حالت‌ها باشیم تا کاربران بتوانند مطابق نیاز خود آن‌ها را فعال کنند و با بینگ چت حرف بزنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره حالت های شخصیت چت بات بینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر