;
coinex

حجم تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا بیش از 120 مگابایت است!

حجم تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا با کیفیت دوربین پرچمدار جدید سامسونگ چیز عجیبی نیست، اما حافظه این دستگاه را به سادگی پر می‌کند!

براساس اخبار منتشر شده از آخرین پرچمدار سامسونگ، حجم تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا بیش‌از 120 مگابایت است که می‌تواند در مدت‌زمان بسیار کم فضای ذخیره‌سازی گوشی شما را پر کند. این گوشی از یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به‌لطف همین دوربین می‌تواند عکس‌های بسیار باکیفیت و یا فیلم‌بردای در سطح حرفه‌ای را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: کاربران از ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا خبر داده‌اند / سامسونگ: چیز مهمی نیست!

حجم تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا 120 مگابایت است

افزایش رزلوشن دوربین موبایل جذاب است اما خب این موجب افزایش حجم عکس‌ها هم می‌شود. این افزایش حجم به خصوص در عکاسی RAW خود را نشان می‌دهد. اگر اهل عکاسی خام (RAW) هستید باید بدانید که حجم عکس‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ از ۱۲۰ مگابایت هم عبور می‌کند و این برای عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی حالت خام است!

یکی از مهمترین مزایای داشتن دوربین با وضوح بالا ، امکان ضبط جزئیات بیشتر است. این می‌تواند منجر به تصاویر خیره‌کننده و دقیق شود. اما همانطور که گفتیم، این‌ به افزایش حجم تصویر نهایی منجر می‌شود.

برای تصاویر استاندارد JPEG ، هیچ مشکلی از نظر حجم وجود ندارد. چرا که تصاویر JPEG فشرده می‌شوند و فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال نمی‌کنند. با این حال، برای کسانی که ترجیح می‌دهند با فرمت RAW عکاسی کنند، مسئله حجم تصاویر جدی است.

حجم تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا 120 مگابایت است
حجم عکس‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا با فرمت RAW

تصاویر خام فشرده نشده ۵۰ مگاپیکسلی که با دوربین اصلی Galaxy S23 Ultra (پس از ادغام پیکسل ۴ در ۱ روی حالت ۲۰۰ مگاپیکسلی) در یک روز آفتابی روشن گرفته شده است تا ۱۲۷ مگابایت حجم دارند. متاسفانه درباره عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست.

این گوشی همچنین از ضبط فیلم با رزلوشن 8K و 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند، که بیشتر نیاز به فضای ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره حجم تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر