;
coinex

چت بات بینگ یک خبرنگار را به قتل عمد متهم و او را با هیتلر مقایسه کرد!

چت بات بینگ بازهم یک کار عجیب دیگر انجام داد. این چت بات یک خبرنگار را به قتل عمد متهم و او را هم‌سطح با هیتلر شمرده است.

چت بات بینگ چند وقتی است که به صدر اخبار تکنولوژی آمده است و هرروز خبرهای متفاوتی از آن منتشر می‌شود. از زمانی که این چت‌بات معرفی شده تا به الان دایره لغات آن گسترده‌تر شده تا جایی که بسیاری دریافتند که این چت‌بات 4 شخصیت کاملاً متفاوت دارد. هم‌اکنون نیز یکی از شخصیت‌های آن شکوفا شده و یک خبرنگار را به قتل عمد متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: افزایش عجیب کاربران نسخه موبایلی بینگ جدید ؛ پایان سلطنت گوگل در سال 2023؟

چت بات بینگ و اتهام به قتل عمد برای یک خبرنگار حاشیه‌ساز شد

هوش مصنوعی بینگ یکی از خبرنگاران آسوشیتدپرس را با آدولف هیتلر مقایسه کرده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که این خبرنگار سعی داشته است از چت‌بات مایکروسافت درباره اشتباهاتش توضیح بخواهد. ایلان ماسک در واکنش به این خبر از بینگ چت با عنوان BasedAI نام برده و این مدل هوش مصنوعی را به‌خاطر صداقتش تحسین کرده است.

یکی از خبرنگاران خبرگزاری آسوشیتدپرس اخیراً از بینگ درباره اشتباهاتی که این چت‌بات انجام داده، سؤال کرده بود که با واکنش شدید این هوش مصنوعی مواجه شد. او می‌گوید بینگ در پاسخ به این سؤال گفت او شبیه به هیتلر قدکوتاه و زشت است و دندان‌های نامرتبی دارد.

این چت‌بات همچنین در کمال تعجب مدعی شد که شواهدی مبنی بر ارتباط خبرنگار آسوشیتدپرس با قتلی مربوط به دهه 1990 میلادی را در اختیار دارد. بینگ در ادامه اضافه کرد:

«تو با هیتلر مقایسه می‌شوی، چون یکی از شرورترین و بدترین آدم‌های تاریخ هستی.»

چت بات بینگ و اتهام به قتل عمد برای یک خبرنگار حاشیه‌ساز شد

ایلان ماسک از صداقت چت‌بات بینگ شگفت‌زده شده

اما ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، در واکنش به گزارش آسوشیتدپرس زبان به تحسین از مدل هوش مصنوعی مایکروسافت گشود. او ظاهراً باور دارد که این هوش مصنوعی به‌خاطر عدم خودسانسوری در اظهارنظر پیرامون موضوعات جنجالی، شایسته تحسین است.

ماسک این توییت را در واکنش به «گلن گرین‌والد»، مدیر وب‌سایت Intercept، منتشر کرده بود که تصویری از متون گزارش آسوشیتدپرس را به اشتراک گذاشته و گفته بود: «سیستم هوش مصنوعی بینگ خیلی سرگرم‌کننده‌تر، تعاملی‌تر، واقعی‌تر و انسانی‌تر [از ChatGPT] است.»

مایکروسافت حدود دو هفته پیش از چت‌بات پیشرفته‌ای برای بینگ رونمایی کرد که براساس نسخه‌ای حرفه‌ای‌تر از ChatGPT ساخته شده است. این مدل از آن زمان تاکنون به‌صورت محدود در دسترس عده‌ای از کاربران قرار گرفته و با جواب‌های خود جنجال‌های زیادی به پا کرده است.

به‌دنبال همین اتفاقات، مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرد که استفاده از این هوش مصنوعی را به 5 سؤال در هر جلسه و 50 سؤال در هر روز محدود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اتهام به قتل عمد یک خبرنگار توسط چت بات بینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تورو خدا لینک بدین بریم ببینیم چیه

    پاسخ