;
coinex

واکنش وزیر ارتباطات به درخواست بازگشت اینترنت به شرایط عادی ؛ نامه‌ای ندیدم!

وزیر ارتباطات نسبت‌ به نامه دفتر ریاست‌جمهوری مبنی‌بر بازگشت اینترنت به شرایط عادی واکنش نشان دارد. زارع‌پور مدعی شد که نامه‌ای ارسال نشده است.

روز گذشته در خبری عنوان کردیم که دفتر ریاست‌جمهوری با ارسال یک نامه به وزیر ارتباطات دستور داده تا موضوع بازگشت اینترنت به شرایط عادی را در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی کند. این خبر در سطح گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب داشت و حالا عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت‌به این قضیه واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: مردم به زودی سرعت بالای اینترنت را تجربه می‌کنند

واکنش وزیر ارتباطات به درخواست بازگشت اینترنت به شرایط عادی

«عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگویی با یکی از خبرگزاری‌های داخلی پیرامون درخواست نماینده مجلس برای بازگرداندن شرایط عادی اینترنت و اجرایی کردن طرح اینترنت آزاد صحبت کرد. او ابتدا اعلام کرد چنین نامه‌ای به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال نشده است.

«زارع پور» پس از رویت متن نامه مذکور دوباره اعلام کرد با چنین نامه‌ای روبرو نشده؛ اما سپس سخن خود را تصریح کرد و گفت این نامه جناب آقای توانگر است که در تاریخ 1401/10/16 نوشته شده است. وزیر ارتباطات تاکید کرد این نامه پیش از اینکه به دست وزارت‌خانه برسد، در رسانه‌ها منتشر شده بود و در حال حاضر محتوای نامه مزبور در حال بررسی است. او تایید کرد نامه آقای توانگر از دفتر رئیس جمهور منتشر نشده است.

واکنش وزیر ارتباطات به درخواست بازگشت اینترنت به شرایط عادی
واکنش وزیر ارتباطات به درخواست بازگشت اینترنت به شرایط عادی

«عیسی زارع پور» پیرامون نامه خواستار عادی‌ شدن اینترنت توسط نماینده استان تهران در مجلس گفت:

این نامه عادی از سوی آقای توانگر است. او عادت دارد رونوشت تمام مکاتبات را رسانه‌ای می‌کند. ما به‌زودی پاسخ این نامه را خواهیم داد. محتوای این نامه در حال بررسی است. البته ما جواب این نامه را طی چند جلسه به ایشان ابلاغ کرده‌ایم. ما قصد داریم جواب مکتوب این نامه را به ایشان ارسال نماییم.

واکنش وزیر ارتباطات به درخواست بازگشت اینترنت به شرایط عادی

در همین حال، مجتبی توانگر، نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تصویر نامه دفتر رئیس جمهور به وزیر ارتباطات، در راستای رسیدگی به طرح عادی‌سازی اینترنت و دسترسی مردم به اینترنت آزاد را در توییتر خود منتشر کرد و زیر تصویر نوشت: «پیرو نامه‌ام، با قدردانی از حسن نظر آقای رئیس‌جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار «کارگروه اقتصاددیجیتال دولت» تبدیل شد. مردم و کسب و کارها منتظر تصمیمات عاجل این کارگروه جهت رفع مشکل اختلالات اینترنتی و فراهم کردن دسترسی عمومی به اینترنت آزاد هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازگشت اینترنت به شرایط عادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    انتظار دیگه ای هم نداشتم .
    هیچ وقت حرف ما رو حساب نمیشه
    ما جزو مملکت به حساب نمیایم فقط موقع نیاز میشیم ملت ایران
    جای دیگه که چیزی بخوایم شنیده نمیشیم و دیده نمیشیم
    حرف هم میزنی برچسب جاسوس و کافر میخور بهت

    پاسخ

    اینترنت برای ادامه پیدا کردن اغتشاشات و راحتی آمریکا است .
    وقتی لوازم ها و کسب و کار برای داخل و چند کشور همسایه است ، چرا باید از نرم افزارهایی که بستر اغتشاشات به راحتی در انها فراهم است و قوانین خودشان را هم نقض می کنند ، در دسترس قرار گیرد .

    اگر روبیکا و ایتا و سروش و بله و گپ و بیسفون پلاس ( مرحوم شده ) و هدهد ، بتوانند حمایت داخلی شوند ، بهترین گزینه برای جایگزینی هستند .

    پاسخ

    شما یا چشمتو بستی یا نمیخوای بفهمی که از نظر امنیت و پایداری پیام رسان های داخلی اصلا و ابدا با نمونه های خارجی قابل مقایسه نیستن

    من به هیچ وجه به شخصه از پیام رسان های داخلی نه استفاده میکنم نه میذارم کسی استفاده کنه

    ترجیح میدم قربانی سو استفاده هکر خارجی باشم تا هکر دله دزد داخلی

    به هیچ وجه اعتماد ندارم به هیچ چیز شبکه های اجتماعی داخلی

    پاسخ