;
coinex

هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ با تقلید صدای شما به تماس‌ها پاسخ می‌دهد!

هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ می‌تواند صدای شما را تقلید کرده و به تماس‌هایتان پاسخ دهد. دیگر قابلیت‌های این هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ می‌تواند با تقلید صدای شما به تماس‌هایتان پاسخ دهد. سامسونگ پیش‌تر نیز قابلیتی مشابه با این قابلیت به‌نام Bixby Text Call معرفی کرده بود اما تفاوتش با هوش مصنوعی جدید سامسونگ این است که از صداهایی پیش‌فرض بدین‌منظور استفاده می‌کرد. به گفته سامسونگ این قابلیت فعلاً برای سری گلکسی اس 23 در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT به گوشی‌های سامسونگ اضافه می‌شود

هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ با قابلیت تقلید صدا معرفی شد

کلون‌های صوتی یا صداهای شبیه‌سازی‌شده به‌سرعت در حال گسترش‌ هستند و احتمالاً خیلی زودتر از آن‌چه انتظار داریم، به زندگی روزمره ما وارد می‌شوند. سامسونگ امروز قابلیتی را برای دستیار شخصی بیکسبی منتشر کرده است که اجازه می‌دهد برای پاسخگویی به تماس‌ها از دستگاه بخواهید با کمک هوش مصنوعی صدای شما را شبیه‌سازی کند.

سامسونگ می‌گوید:

اگر کسی با شما تماس گرفت و نمی‌توانستید با صدای بلند جواب او را بدهید، می‌توانید پاسخ خود را تایپ کنید تا دستیار شخصی این شرکت آن را با صدای شما برای مخاطب بخواند.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای اپلیکیشن Bixby Custom Voice Creator به زبان کره‌ای در دسترس است و صرفاً محصولات سری گلکسی S23 می‌توانند از آن استفاده کنند.

به‌علاوه، کیفیت صدا ممکن است چندان خوب نباشد و فاصله‌ای که در مکالمه ایجاد می‌شود تا شما پاسخ خود را بنویسید و بیکسبی آن را بخواند، احتمالاً برای انجام یک گفت‌وگوی روان مناسب نخواهد بود. اما این قابلیت به‌خودی خود بسیار جذاب است و در مسیر فناوری‌های هوش مصنوعی فعلی حرکت می‌کند.

هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ با قابلیت تقلید صدا معرفی شد

سامسونگ پیش‌تر هم ویژگی مشابهی را تحت عنوان Bixby Text Call در اختیار کاربران قرار داده بود، اما به‌جای صدای خود شخص از یک صدای از پیش‌تعیین‌شده استفاده می‌کرد. گوگل هم با قابلیتی موسوم به Call Screen به شما اجازه می‌دهد تا با صداهای خودکار پاسخ تماس‌های اسپم را بدهید. ولی فناوری گوگل فقط اجازه می‌دهد چند پاسخ مشخص انتخاب داشته باشید و نمی‌توانید پاسخ مدنظر خود را تایپ کنید.

با توجه به مسیری که ابزارهای هوش مصنوعی در پیش گرفته‌اند، احتمالاً روزبه‌روز باید منتظر پیشرفت این قابلیت‌ها باشیم. سامسونگ می‌گوید تولید صدای کاربر با کمک هوش مصنوعی در آینده در سایر اپلیکیشن‌های این شرکت هم قابل‌استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر