;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ یونیون برلین 7 اسفند 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایرن مونیخ یونیون برلین 7 اسفند 1401 بازی هفته بیست و دوم بوندسلیگا آلمان را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم بایرن مونیخ و یونیون برلین در حالی از ساعت 20 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می‌روند که دو تیم برای بازپس گیری صدر جدول از دورتموند نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارند. برای دیدن پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ یونیون برلین 7 اسفند 1401

بایرن مونیخ ناگلزمن در سال جدید دچار افت شدیدی شده است. آنها امتیازهای بسیاری را از دست دادند و در حالیکه جدی‌ترین رقیب خود را یونیون برلین می‌دانستند، این، تیم دورتموند بود که صدر جدول را از چنگال باواریایی‌ها درآورد. ناگلزمن برای آنکه دوباره تیمش را صدرنشین کند، باید در بازی امشب پیروز از زمین خارج شود. تیم بایرن مونیخ در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده بایرن مونیخ یونیون برلین 7 اسفند 1401
پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 / پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 / پخش مستقیم بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 / پخش آنلاین بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند بهمن 1401 / ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 / ساعت شروع بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 / پخش زنده بایرن مونیخ یونیون برلین 7 اسفند 1401

در طرف مقابل، تیم یونیون برلین یکی از پدیده‌های این فصل اروپا به شما می‌رود. آنها هفته‌ها بسیاری را صدرنشین بودند؛ اما در نهایت، مغلوب تیم بایرن مونیخ شدند و صدر را به آنها واگذار کردند. حال، برلینی‌ها این شانس را دارند تا با پیروزی در این بازی، تیم بایرن مونیخ را قدری از صدر دور کنند و البته خود را به صدر نزدیک‌تر نمایند. تیم یونیون برلین در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی را تجربه کرده است.

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین 7 اسفند 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر